Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › dåliga surf butiker
-
dåliga surf butiker
Publicerad av anonym-anvandare på 20 juni, 2000 vid 07:34Ska man nu ha en surf butik så får man göra så det är lätt att få tag på personen eller ägaren som sälger prylarna och inte bara få en telefon svarare hela tiden, jag ser dit nummer jag ringer igen????????, eller någon som svarar och säger ”jag vet inte var han är” Då skiter man i det och handlar på annat ställe, specielt om man har brottom. Upp med riktiga butiker där man kan gå och se grejorna och folk som svarar på rfågor
anonym-anvandare svarade 24 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Det va ett jääävla gnällande!!!!! gå och handla på robbans piss & surf om du nu inte pallar lämna ett medelande på dom andra surfhandlarnas mobiler..
Har lämnat medelande själv innan till surf butiker och dom ringde upp innan dagen tog slut!!!!
fick mig en bra affär på det sättet.. så du kan bara suuuuga!!!! -
Passar det inte så är det bara att åka till Varberg och titta och känna på prylarna och sen betala ett överpris på 1000:- när du köper brädan av dem.
Vill man handla lite billigare och med lite längre leveranstid än 5 min så väljer man det.
Valet är fritt och ingen handlare ska behöva få skit bara för att de inte har råd att ligga på ett stort lager med prylar i en dyr lokal som du som kund ändå i slutändan får betala för.
Var glad att det finns handlare/shopar i Sverige så att du inte behöver åka till Tyskland varje gång du ska ha en fena eller liknande.
-
Hej jag tycker det låter som det var mig det gäller i alla fall det ena fallet.
eftersom jag stänger ljudet när jag är på ett olämpligt ställe kan det bli så
men om ni inte har skyddat hemligt nummer ser jag vem som ringt.
eller lämna ett medellande.
Men jag hoppas du fick tag i vad du ville i alla fall.
mvh ANDERS
Landskrona surfshop -
Riktiga butiker!!!! Handla då för fan på ett annat ställe, om du har så brottom. Fattar du inte att många som jobbar för att vi skall få alternativ till dom stora handlarna är typ vanliga människor med annat jobb och i vissa fall folk som går in helhjärtat för att slåss med dom stora butikerna på heltid inte har det så jävla fett. Öppna en butik själv då om du tycker att det suger…..och tjäna fett med pengar på folk som du!
-
är det billigt du är ute efter så utövar du HELT fel sport gosse!!! eller kör du på 80 tals prylar som du köpt pa loppis, DÅ!…..är det billigt. Köper själv mina prylar på nätet och det är ”billigt” och funkar bra, men det finns butiker på nätet som är inte lika bra som andra, mindre seriösa, det var det jag ville säga och inte att vi skulle slopa butiker på nätet era melon huvud.
MVH… EN SOM VET HUR MAN GÖR UNGA MENNISKOR PÅ KONFEN IRRETERADE… -
Kan meddela att SP har lägsta pris garanti, läste i det senaste bladet att om man hittar samma pryl någon annan stans i sverige billigare så får man den för samma pris på SP….. nåt man borde hålla ögonen på…
-
Hur go är den då? Ingen annan säljer Sp:s grejor i Sverige, klart som fan att de kan ha lägsta-pris garanti, men det säger det att det blir billigare?? Knappast..
-
Årets skämt eller??!!
SP, Bromma och HSF säljer prylarna, bara det att dom typ ägs av samma personer.
HOHOHO, Markus Bhoman har gjort det igen
Logga in för att svara.