Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter Dåligt med inlägg!

• ove226

Member
    27 oktober, 2002 at 19:18

jo visst är pudret påväg…………men många sitter nu hemma o grinar för att det börjar bli s¨kallt…….det är ju 30 grader varmt, vita sandstränder, solsken, vågor, och beach girls vi vill ha…………..i.a.f jag!!!

men det är klart man ska åka lite bräda också!!!
    fast det är ju puder som är absolut skönast o roligast och det finns det inte så mycket av i gävle trakterna så man får väl ta sej upp mot fjälltopparna i norr!!!

• anonym-anvandare

Member
    27 oktober, 2002 at 21:51

Du har helt rätt! Klart man vill att det är högsommar med sol, beach, brudar, surfing m.m. Men solsken, mängder av orörd puder och underbara friends vintertid är inte fyskamm det heller. För att man vill ha det ena behöver inte utesluta det andra! Men visst längtar jag efter sommaren, blir nog att boka surfingresa snart tror jag! cool.gif

• ove226

Member
    29 oktober, 2002 at 11:39

nej självklart ska man inte utesluta vintern!!!
    om man inte har sommar året runt så får man ju göra det bästa av situationen!!! Ett puderberg, solsken, massa polare, man bygger ett skönt hopp, kör hela dagen!!!
    inte dåligt!!!

• anonym-anvandare

Member
    29 oktober, 2002 at 17:32

Vi verkar ha ungefär samma uppfattning när det gällde den här diskussionen. Förresten! Visst är det du eller några av dina polare som brukar jobba åt ted på sea fun ibland? cool.gif

• ove226

Member
    30 oktober, 2002 at 12:09

nope….jag jobbar inte där…….men kille från hemlingbyligan jobbar där ibland!
    det var nog han du träffade på när Ted va o golfa!

• anonym-anvandare

Member
    30 oktober, 2002 at 23:07

Så var det nog! grin.gif

• ove226

Member
    31 oktober, 2002 at 12:42

Jo….men vad fick dej att komma in på sea fun då?
    åkte du bara genom gävle eller?

• anonym-anvandare

Member
    31 oktober, 2002 at 21:08

Kommer faktiskt från sandviken, tyvärr! grin.gif Så jag flyttade till värmland för typ 2 år sedan. Så ted har snott mycket pengar av mig han, nästan förmycket….hehe. Skönt att det finns en som säljer surfinggrejor och som vet vad han pratar om! cool.gif Ted har väl en av de ledande positionerna i tungsurf misstänker jag?

• ove226

Member
    3 november, 2002 at 11:31

Ted har väl inte nån hög position i Tungsurf Direkt men deet är ju mycket tack vare han som gör att vi kan hålla på här…….det är ju något enklare att köpa grejer av honom än att skicka efter prylarna eller nåt…. så du kommer från sandviken du!!!

• anonym-anvandare

Member
    3 november, 2002 at 17:56

Jäpp, äkta sandviksbo! Som tur är slipper jag hålan nu! laugh.gif Ted glädjer många han!!! cool.gif

• ove226

Member
    3 november, 2002 at 19:19

Jo han gör ju det……
    just nu vill jag slippa sverige……
    höstdeprimerad…….
    så j_vla kallt o trist!

• anonym-anvandare

Member
    3 november, 2002 at 23:04

Håller med dig! Sverige suger verkligen nu! Skulle verkligen inte skada med lite värme och varma vindar i luften precis! Får väl kapa ett flygplan och sticka utomlands misstänker jag! wink.gif

• otg

Member
    4 november, 2002 at 13:43

Det är väl ingen nyhet att Sverige suger om vintern….skaffa ett solarium och en torrdräkt, så ordnar sig allt!

Lita på mig… jag vet!
    cool.gif
    /Olle

• ove226

Member
    4 november, 2002 at 15:57

jag är med o kapar!!!!
    fast istället för att flyga in i nåt torn så krashlandar vi på Maui…… tongue.gif

• anonym-anvandare

Member
    4 november, 2002 at 19:18

Maui låter bra det och så kanske de stora killarna med makten i staterna låter oss sitta fängslade på maui året runt. Fy vad hemskt, tokfeta vågar, konstant värme, kvinnliga surfers i tajta våtdräkter och alla har väjningsplikt mot oss eftersom vi har företräde när de bästa förhållandenna råder. Nä, det är inget vidare…haha!!! grin.gif cool.gif

Page 1 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter Dåligt med inlägg!

You must be logged in to create new discussions.