• fesen

Medlem
    16 juni, 2007 vid 15:40
  • tetras

Medlem
    16 juni, 2007 vid 19:56

jag kan förstå varför en sittsele kan behöva vara annorlunda för tjejer och killa men en midjesele varfördå???

• kitetarzan

Medlem
    16 juni, 2007 vid 20:11

Hallaaaa!!! Vad gjorde gud med Evas revben???
    (Eller ga hem o talla pa frugan (na, inte dar) sa upptacker du skillnader…typ hela rackarns mittpaketet ar lite bredare o sa…)
    Eller pa latin, speciellt illium skiljer sig fran vanliga gubbar.

• laina

Medlem
    16 juni, 2007 vid 23:27

Jag köpte årets Prolimit Pure Girl och den är riktigt skön! Finns bla på www. surfshopen.se.

• fifi

Medlem
    17 juni, 2007 vid 15:29

Jag har den samma som Laina, riktigt skön och bra sele som faktiskt sitter kvar mellan höften och undre revbenen.

• svinet

Medlem
    17 juni, 2007 vid 15:44

@Mrborrego 390746 wrote:

Vet någon vart man kan köpa dammidjeselar?

Jag säljer ett beg tjej midjesele. Om du är intr så skicka pm.
    /Martin

• mrborrego

Medlem
    18 juni, 2007 vid 08:57

Okey! VAd bra att höra att iaf midjeselen prolimit pure girl sitter bara och inte glider upp. Hade först planer på en sittsele för jag tänkte att en midjesele kan inte sitta så bra på en tjej.

HUr är det med storlekarna då? jag har 26-27″ i byxmått. vilken storlek bör jag har då? , tex på prolimit pure girl?

• sourra

Medlem
    18 juni, 2007 vid 09:45

@Mrborrego 391047 wrote:

Okey! VAd bra att höra att iaf midjeselen prolimit pure girl sitter bara och inte glider upp. Hade först planer på en sittsele för jag tänkte att en midjesele kan inte sitta så bra på en tjej.

HUr är det med storlekarna då? jag har 26-27″ i byxmått. vilken storlek bör jag har då? , tex på prolimit pure girl?

Kontakta Jens på Kitekraft så kirrar han storleken. Jag skickade över tjejens midjemått till honom och PANG!!! så hade Mrs Sourra en passande Pure Girl som hon är jävelnöjd med.

• laina

Medlem
    18 juni, 2007 vid 20:22

Jag skulle säga S el XS om det finns.

• luuddee

Medlem
    18 juni, 2007 vid 20:31

mystic har lite nya tjejselar har jag hört .. kolla http://www.ontopsports.com

• tobas

Medlem
    18 juni, 2007 vid 21:33

Stämmer det! Tjejen fick just hem sin ”Hana” från mystic och hon gick runt med den hela kvällen och njöt. Lite nördigt men vad tusan hon kör ju fjoil osså. Köpt av Kent på http://www.ontopsports.com

/ Tobas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.