Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dan från GBG

• Dan från GBG

Publicerad av s66 på 7 augusti, 2008 vid 16:30

Är det ngn här som vet nummer till en trevlig kille vid namn Dan från GBG? Kan nog inte va så många, men jag vet iaf att han har varit med i sekretariatet vid Wave Classic osv…polare med Staffan Bolmingar o dom gubbarna 😉

Han skulle nämligen handla bräda av mig men jag söp bort hans nr

Tack, mvh Andreas

s66 svarade 16 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • tall-jonny

Medlem
    8 augusti, 2008 vid 06:52

Det måste vara Dan Westerberg du menar, har inte hans nummer men jag kollade eniro och hittade en i Västra Frölunda och en i Mölndal – prova nån av dem – http://personer.eniro.se/query?what=wp&search_word=Dan%20Westerberg&geo_area=&from=web_people_morehits

annars kan du väl messa Staffan Bolminger på 0705-432193

Förresten – du säljer inte några sköna vågsegel från fjolåret eller 2008, gärna större storlekar?

Lycka till

Johan

• s66

Medlem
    8 augusti, 2008 vid 09:17

Har fått tag på numret nu och redat upp det.

Jo, jag har en hel linje Icon i färgen svart/vit…kankse en 5,3a eller en 5,6a skulle passa?

Ring mig på 0709 546676

Mvh Andreas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dan från GBG

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.