Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dancenter.se

• Dancenter.se

Publicerad av hellgren på 6 mars, 2006 vid 13:59

tja!

Någon som har hyrt genom dom här? Det verkar ju grymt schysst att kanske hyra en stuga med sjötomt. Kostar ju inte mer än kanske 3000 för en vecka. Gå ihop ett par surfare och dela kunde ju va riktigt skoj!

Men sen vet man ju inte, dom kanske har en massa hemliga avgifter som ska betalas med. Så, någon som testat dom och har en åsikt?

/Hellgren

mag svarade 19 år sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • surfen

Medlem
    6 mars, 2006 vid 15:16

Har hyrt av Dancenter.dk, när vi åker till Jylland. Det brukar inte kosta något extra. Men strömen får man betala på sidan om, brukar bli en 800kr för en vecka har jag för mig.

• adde

Medlem
    6 mars, 2006 vid 15:20

Räkna med lite pengar i ström, ffa om man har lyxstugorna med bubbelpool, vanlig pool, golvvärme, Bastu. Helt öppet vardagsrum…

tror vi gav 600 för 4 dagar senast

Hmmm, får nog boka nått snart 😀

/adde

• mag

Medlem
    7 mars, 2006 vid 12:21

Jag har hyrt 100m från vattnet från Dancenter och blev nöjd. Bra kvalitet på stugorna.

/Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dancenter.se

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.