Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Danmark i slutet av Juli?
-
Danmark i slutet av Juli?
Publicerad av oharris på 10 juli, 2008 vid 11:27Tänkte ta en roadtrip sista veckan i juli, något stopp i skåne och sedan över till danmark. Är det någon som vet något bra ställe (helst västra delen av danmark) där det är bra surfing, finns tillgång till boende eller camping?
// fredrikanr svarade 16 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Ska till Hvide Sande för första gången, det skall vara bra. Best Kiteboarding håller sitt dealermeeting där med början imorgon fredag. Hör av dig efter helgen för info om spoten och boende. Bunkers uppe vid Klittmöller och Middles har jag testat i små vågor, helt ok.
-
fredrik du måste ju komma till cableparken! är där sista veckan i juli
-
Jo jag börjar bli mer och mer sugen på att komma förbi en dag eller två!
-
hela västkusten e grym men sen så har man ju även hela limfjorden och ringfjorden det e bara att ta bilen och kika efter kites finns alltid några på dom vanliga spotsen finns riktigt mycket fina plattvatten spots bara att leta upp dom med bilen det e ju inga avstånd i danmark komer dit med nu om det blir en bra prognos
-
Varför ska alla komma ner just när jag lämnar skåne för besök i Umeå? 🙁
-
ja jäkla misstajming där..
var enda veckan jag kunde va ledig garanterat så fick bli de för mig tyvärr.. -
När åker du till Ume simon? och hur länge blir du där? Jag hade ju tänkt titta förbi dig i din nya blåsiga omgivning 😉
Logga in för att svara.