Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Dänmärk nästa, >
-
Dänmärk nästa, >
Publicerad av sweeetpussy på 25 augusti, 2004 vid 07:00http://www.kitesurferen.dk/view.php?id=696&type=1&PHPSESSID=40c4a07af4bec570d451a0871b631b5a
Nu spar man flygtimmarna till Brasselandet
rambo_johnson svarade 20 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Ähhhh! Nu blev jag avundsjuk. Vi har ju iofs ett likadant ställe i Göteborg……………men där får vi inte vara. Fågelskådare!
-
Det är hemligt för små peppsar. Vi har skrivit på NDAs med fågelskådarna så våra läppar är förseglade
Var det inte nära volvo ute på arbetarön?
-
finns en del sådana ställen men det finns en hel jävla del fågelskådare också..
-
Svar till:
Det är hemligt för små peppsar. Vi har skrivit på NDAs med fågelskådarna så våra läppar är förseglade
Var det inte nära volvo ute på arbetarön?
[/ QUOTE ]
Honk fick just ”påhälsning” av ett gäng fågelskådare. Han avslöjade tydligen för mycket i beskrivningen ovan. Skjutvapen och vassa blyertspennor förekom i ”påhälsningen”.
Peps, Stället existerar på onämnd plats och är i stort sett perfekt. -
Svar till:
finns en del sådana ställen men det finns en hel jävla del fågelskådare också..
[/ QUOTE ]
Är det egentligen fågelskådarna som är problemet?
Borde det inte va dom där satans pippiarna som nu ska härja överallt? -
Ah, du menar att vi avrättar alla fåglar så kommer fågelskådarna automatiskt försvinna… smart, jag börjar genast med dom ¤%¤%”!&% måsarna/trutarna som försöker bajsa på en när man sitter och käkar lunch vid sur-ån här i gbg
-
Vi måste hälla låg profil på detta stället, så det får räcka med oss som känner till det, sorry
-
Svar till:
Vi måste hälla låg profil på detta stället, så det får räcka med oss som känner till det, sorry
[/ QUOTE ]
Låter lite som:
”Allt ditt är mitt och allt mitt ger du fan i”
Eller när man tänker efter är det kanske mer som:
”Jag är nöjd bara jag får mitt och väl det, och alla andra får sitt och knappt det”
Kul inställning…
-
Nej, han vet vilket ställe vi menade, det är stället vid arendal, bakom volvo, bara stora sten block och uppstickande armeringsjärn, vi är bara rädda om våran danska mästare.
Logga in för att svara.