Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Danskarna anfaller

• manno

Medlem
    27 april, 2007 vid 11:01

hehe, vet dom vad dom ger sig in på? när sverige vunnit slaget tecknar vi en orättvis fred där klitmöller och hanstholm blir svenska surfspots!!!

• zoffe

Medlem
    27 april, 2007 vid 11:03

det hadde varit bätre om dom hadde tagit hand om Danska Jyland som är invaderat av Tyskland.Men annars är ju Danskar roliga (leka maskerad när dom surfar!!:santa: )Vi svenskar tar ju sporten på alvar.vi syslar inte med bodegasurfteater.

• basse

Medlem
    27 april, 2007 vid 11:05

Ha ha… riktigt roligt ju!

Förövrigt tycker jag såhär i efterhand att det var jäkligt fult av Dansken att starta krig när Karl X var i Polen och hade lite uppförsbacke!!!

Tycker vi håller ögonen öppna på var de tänker korsa öresund och möter dem på mitten!!!

• andreas-f

Medlem
    27 april, 2007 vid 11:09

Haha! Lycka till, säger jag. Vi som är lite insatta i histora vet att den alltid upprepar sig. Dom kaxiga danskjävlarna tror att dom kan åstadkomma stordåd men vi kommer i vanlig ordning att ge dom duktigt på nöten. Mitt förslag på strategi går ut på att vi till en början skänker dom några mer eller mindre obetydliga segrar, säg att vi låter dom vinna Fiskebäck och Getskär. Sen när dom sover ruset av sig efter segerfesten går vi till attack med tunga aluförlängare och skarpslipade formulafenor. Innan dom små rödögda asen hinner säga “rödgröt med flöde” så simmar dom i Nordsjön och Klitmöller, Hvidesand och Hornbaek kommer för evighet att vara i svensk ägo.

• mbkpeter

Medlem
    27 april, 2007 vid 11:42

@Basse 379638 wrote:

Ha ha… riktigt roligt ju!

Förövrigt tycker jag såhär i efterhand att det var jäkligt fult av Dansken att starta krig när Karl X var i Polen och hade lite uppförsbacke!!!

Tycker vi håller ögonen öppna på var de tänker korsa öresund och möter dem på mitten!!!

Dessutom en kombinationsattack med Holländare om jag inte minns fel.

• aronh

Medlem
    27 april, 2007 vid 12:40

Jag är på danskarnas sida om de kommer.

• alexanderlindelof

Medlem
    27 april, 2007 vid 18:18

Tror jag måste gå en kurs och lära mig vindsurfa så jag kan ställa upp på detta. Sen tycker jag att vi tar en ny kamp för att frigöra Skåne från Sverige… 😉

• kelso

Medlem
    27 april, 2007 vid 21:01

Fiskebäck kommer dom aldrig ta över. Stylpimpz regerar där!

• snaffe

Medlem
    28 april, 2007 vid 08:04

Mmm. Danmark, billig öl och go korv. Låter hur bra som helst. Ni är hjärtligt välkomna och när ni väl är här kan ni ju jaga bort stockholmaren och tysken från österlen (he he).

• eldgris

Medlem
    28 april, 2007 vid 09:53

Ok, om vi kör ut och möter danskskallarna vad ska vi göra då? Köra på dem? Kasta vattenballonger lär ju inte avskräcka. Några bättre förslag?

• blabussen

Medlem
    29 april, 2007 vid 07:25

Vart tror ni de kör över ? till varberg lär väl vara lite långt eller?

• klausp

Medlem
    7 juni, 2007 vid 07:28

hehe, de fleste windsurfere i filmen fra Gislövs er som sædvanligt danskere;-)

Vi tager øl med næste gang!

Tak til indbyggerne i Gislövs for stor tålmod og gæstfrihed:-)

• Oregistrerad

Gäst
    7 juni, 2007 vid 08:17

@tobhed 379624 wrote:

Om ni fattar danskar så ser ni att de tänker ta tillbaka “förlorad surfmark” – ett slags surfkrig är på gång… varberg, gislövshammar mfl – be warned

http://www.riders.dk/Default.aspx?ID=211&topicID=87432

Efter att ha gett dansken på nöten igen borde vi ställa oss på Norska gränsen och fira av ett antal skott. Planen är att dom då gör en motattack och då ger vi oss direkt. Sverige blir norskt och våra statsfinanser blir jäkligt mycket bättre. Som norrbaggar får vi fri access till de verkligt bra spotsen vid Jaeren!

• wallflower

Medlem
    7 juni, 2007 vid 08:28

Ha ha, tokrolig idé dom fått!
    Bara att visa vilka som bestämmer då.
    Säg till var och när bara så kommer jag med min planka och backar upp.

• andreas-h

Medlem
    7 juni, 2007 vid 17:25

…Efter længere infiltrerende virksomhed på sydsvenske spots, vil jeg kunne melde tilbage til HQ at de så absolut er et anfall værd;-)

Takker ligesom Klaus for en fin weekend i ôsterlän. Kan vi holde det frit for tyske Hymer-surfere, finder vi nok ud af det;-)

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Danskarna anfaller

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.