Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dataproblem…lite offtopic men

• Dataproblem…lite offtopic men

Publicerad av zehlertz på 9 juni, 2005 vid 19:22

Har lite strul m min dator.
    förmodligen nån sorts virus.
    förut hängde sig datorn efter 5 minuter (allt gick långsammare o långsammare hela tiden tills den bara stog o tuggade o tog 2min på sig att öppna ett fönster på tex msn)

Då kom jag på att om jag avslutade en process (som tillhörde officepaketet) så funkade det bra. (den tog upp typ 95på CPU).

och nu när jag ska logga in på msn så måste jag stänga av SVCHOST.EXE för att komma in (det finns en likadanprocess igång men på den e CPU värdet normalt).

Jag kan heller inte ta emot filer för då låser sig msn. Och jag kan heller inte installera den nya version (senare än 6,2 för datron vill inte ens öppna installationsfilen).
    Andra nedladdade grejer går o köra.

NÅn som har tips, eller nåt litet lätt vurusdödare, för min dator e så seg på o ladda ner…

tacksam för hjälp!

basse svarade 19 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dataproblem…lite offtopic men

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.