Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Datorproblem!!!

• Datorproblem!!!

Publicerad av anders_hoffman på 11 maj, 2006 vid 19:19

Följande ”rutor” dyker upp när jag är inne på vissa hemsidor, klickar OK eller Enter och då funkar allt som vanligt, men det är frustrerande att behöva göra detta hela tiden! Borde väl finnas nån stans där man kan ställa om så att den ska köra ActiveX-kontrollen automatiskt utan att fråga..

anders_hoffman svarade 18 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • mrmille

Medlem
    11 maj, 2006 vid 19:55

va kör du för browser?
    Kör den sidan i popupfönster eller helskärm eller någe annat mysko?

• anders_hoffman

Medlem
    11 maj, 2006 vid 20:03

Internet Explorer

• mr_johan

Medlem
    11 maj, 2006 vid 21:15

Mozilla Firefox är lösningen på många problem med IE..=)

• _alexander

Medlem
    12 maj, 2006 vid 14:57
    Anders_hoffman wrote:
    Följande ”rutor” dyker upp när jag är inne på vissa hemsidor, klickar OK eller Enter och då funkar allt som vanligt, men det är frustrerande att behöva göra detta hela tiden! Borde väl finnas nån stans där man kan ställa om så att den ska köra ActiveX-kontrollen automatiskt utan att fråga..
    samma piss på vår data, det är antivirusprogrammet som inte automatiskt tillåter actice-x
  • callep

Medlem
    12 maj, 2006 vid 19:19
    Anders_hoffman wrote:

jag hade exakt samma sak på continentseven, men ja bytte till firefox idag och nu funkar det som vanligt.
    ( har ingen aning om det har något med det att göra )

• mrmille

Medlem
    17 maj, 2006 vid 10:48

du får nog lägga till den i trusted sites bara

• anders_hoffman

Medlem
    18 maj, 2006 vid 17:10

Har bytt till FireFox nu.. o d funkar fint, ska bara vänja mig av vid IE först..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Datorproblem!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.