Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Datum och antal?
Taggad: racing
-
Datum och antal?
oscar svarade 21 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 21 Svar
-
Kan bara hålla med Mats.
Att få min flickvän att åka på två tävlingar i juli istället för på semester långt från västkusten blir inte lätt -tyvärr helt omöjligt.
Själv vill jag åka till andra ställen där det blåser mer än det normalt gör i juli här hemma. -
hej,
Jag åker mycket gärna på tävlingar i juli. Har ingen flickvän som behöver rastas för tillfället men däremot har jag ett jobb som innebär en hel del övertid på våren vilket gör att majtävlingar blir svåra att närvara. Alla har olika förutsättningar…
MVH
Gustav -
Hej på er,
Det är positivt att det finns tävlingar även i Juli för dem som vill tävla då.Jag upplever att det egentliga problemet är att det är svårt att få en placering i SWT cupen utan att behöva räkna med sina DNS om man inte deltar i Juli tävlingarna.
Man kanske kan göra nåt liknande som MSC där man förra året hade planerat in 5 deltävlingar men endast räknade sina 2 bästa resultat.
Om det var lättare att få ett slut resultat utan att räkna med sina DNS så kanske fler skulle känna sig motiverade att ställa up även på tävlingarna i slutet av säsongen.
Mvh / Stefan
-
Klat du ÄR en av de halvtaskiga! 😉 skoja bra, jona dominerar… men du har varit lite kraslig på sista tiden….
-
Hur går det med planerna på en distanstävling till sommaren? Pratades om Danmark-Sverige ett tag. Skulle vara fräkt med en distanstävling.
Logga in för att svara.