Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › David Taraciuk video -power!
-
David Taraciuk video -power!
Publicerad av neven på 15 december, 2008 vid 12:17curry svarade 15 år, 11 månader sedan 13 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
sjjuk fet! men e det verkligen tillåtet att göra kiteloops på “den mörka sidan”?
-
mjersen;521138 wrote:sjjuk fet! men e det verkligen tillåtet att göra kiteloops på “den mörka sidan”?
Hehe, det råder lite delade meningar om det. Om benen i kroppen går sönder så tycker iaf jag att det är legit… 🙂
-
gött ladd men han poppade lite skumt, lite ryckigt, rakt upp typ
klart man får kiteloopa, mycket goare landningar med boots!!
-
legit shit motherfucking shit legit ghettoshit legit straight ooutta compton legit ghettoblastershit fitt legit, yo!
hahahahaha..
-
it never stops amazing me how you young guys can do all those flips and stuff but cant fly a kite.. there is always a kite in the water with you lot…
-
de va fint, tror aldrig jag sett en sån kiteloopsglutt så stilren
-
tror att jag sett en annan video än er för den jag såg, den sög
-
Filmen i sig får ju ingen guldpalm men det var en del fina moves tycker jag. I synnerhet 1:25 och 1:45. Har inte sett någon göra s-bend med downloop förut (eller vad f-n det nu var).
-
@skotten 521337 wrote:
it never stops amazing me how you young guys can do all those flips and stuff but cant fly a kite.. there is always a kite in the water with you lot…
han har ju rätt bra kontroll i sin downloop sbend to blind??
dessutom har man ju uppenbarligen inte pushat sig tillräckligt om man inte kraschar sin kite i vattnet någon gång under en session.
Logga in för att svara.