Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Dax o skaffa sig en sån här…

• Dax o skaffa sig en sån här…

Publicerad av topy på 15 december, 2006 vid 12:26

Ja, ibland är det för kallt och ibland så blåser det inte. Ska bli kul för hela familjen.
    Har redan beställt mitt exemplar. Kan komma med en review senare om det är intressant, men den ser bra ut till det priset.
    MVH tomas

jonaish svarade 18 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • topy

Medlem
    15 december, 2006 vid 12:29

Finns På http://www.motorhandel.se kanske man ska tillägga också…

• skejtar_henke

Medlem
    15 december, 2006 vid 12:30

Fel forum!

• topy

Medlem
    15 december, 2006 vid 12:53

Jo, kom på det, det finns ju off topic.

• fifi

Medlem
    15 december, 2006 vid 13:14

Ten7 is the shit

• skotten

Medlem
    15 december, 2006 vid 13:23

Why have cotton when you can have silk? http://www.dirtbikes.se

• johanw

Medlem
    15 december, 2006 vid 14:02

@skejtar_henke 354685 wrote:

Fel forum!

word!!

• topy

Medlem
    15 december, 2006 vid 14:40

ok, det är inte de bästa grejerna men den bör räcka för mig som bara är nybörjare innom området, kanske blir en såndär senare, men de där kostar väl runt 15 pap va?
    Den här jag ska köpa har endå kullagrad aluminium sving bak, oljedämpare,kullagrad kediespännare, uppsidedown gaffel mm. så för det priset tror jag den är oslagbar. Det finns ju betydligt sämre maskiner i den prisklassen.Eller?
    MVH Tomas

• topy

Medlem
    15 december, 2006 vid 14:41

@skotten 354698 wrote:

Why have cotton when you can have silk? http://www.dirtbikes.se

ok, det är inte de bästa grejerna men den bör räcka för mig som bara är nybörjare innom området, kanske blir en sån där senare, men de där kostar väl runt 15 pap va?
    Den här jag ska köpa har endå kullagrad aluminium sving bak, oljedämpare, kullagrad kediespännare, uppsidedown gaffel mm. så för det priset tror jag den är oslagbar. Det finns ju betydligt sämre maskiner i den prisklassen. Eller?
    MVH Tomas

• skotten

Medlem
    15 december, 2006 vid 15:28

ahh agreed its not bad for what you are paying, but with the ten7 the improved suspension alone changes the way the bike rides, you can dial in exactly how you want the bike to handle while out on the trails for example. The new motor pushes out almost 10 hk standard! almost 20 if you start messing with it!.

There are loads of guys down here riding on gocart tracks in the winter, check it out up there Topy, I think that bike looks a little too cramped though, it may be a bit difficult to move your weight around on it.

Remember, sure there are much crappier bikes out there but you get what you pay for, I hope it holds up for ya.. If not I am sure we can sort out some decent upgrades for ya!.

• jonaish

Medlem
    15 december, 2006 vid 17:08

@topy 354709 wrote:

ok, det är inte de bästa grejerna men den bör räcka för mig som bara är nybörjare innom området, kanske blir en sån där senare, men de där kostar väl runt 15 pap va?
    Den här jag ska köpa har endå kullagrad aluminium sving bak, oljedämpare, kullagrad kediespännare, uppsidedown gaffel mm. så för det priset tror jag den är oslagbar. Det finns ju betydligt sämre maskiner i den prisklassen. Eller?
    MVH Tomas

9-10000 kr får du en Ten7’a för sen beg kanske något mindre..minst 7000kr får du nog iaf ge när du köper en fiddy, men den där hojen håller nog bra om du ska köra runt huset.

OCH du ska veta att mkt är kina kopior = (kan va mkt dålig kvalite på hojen)

Ten7, pitpro, Fast 50s å snakepit etc.. är vad jag har hört bättre saker!

läs mer på http://www.fiddy.se

se upp för ”måndagsexemplaren”..!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Dax o skaffa sig en sån här…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.