Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › De blåser på Hardangervidda QL Claes!
-
De blåser på Hardangervidda QL Claes!
Publicerad av kiters_se på 5 april, 2005 vid 21:18Vind på vidda och Claes imponerar!
Nærmere klokka ett øker vinden, og snowboard gutter starter. Guillaume Chastagnol tar teten. Claes Lundin, en ny og særdeles velkommen svenske, imponerte alle med sine handlepass. Han sto for overraskelsen og showet i dag
Snart där!
Peter
nic svarade 20 år sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Svar till:
jag hatar mitt liv just nu
hoppas ni får det kul!
[/ QUOTE ]
Du som är nybliven chef å allt! Njut av att få jobba 😉
Ska tänka på dig Eric när jag står på vidda
Peter -
det e väl bara att gratulera claes.. han e fan bra asså.. marius. fixa lite bilder nu va..
-
Grattis Claes!
När åker du Peter?
Vi drar Torsdag vid 17 from GTB! -
Svar till:
Grattis Claes!
När åker du Peter?
Vi drar Torsdag vid 17 from GTB![/ QUOTE ]
Jag kommer att dra på fredag em kommer att stanna till och med måndag tror jag. Ev så pyser jag på torsdag men jag väntar på en leverans med kläder och kites, hoppas Fedex sköter sig!Några av fransmännen kommer nämligen att stanna i Geilo i några veckor efter tävlingen och vi har lite skaker vi ska fixa tillsammans.
Vi syns där uppe!
Peter
peter@kiters.se
0703011527 -
Fedex sköter sig aldrig men du åker ju förbi deras uppsamlingställe på vägen upp. Bara ett tips.
Vi ses.
nic -
Svar till:
Fedex sköter sig aldrig men du åker ju förbi deras uppsamlingställe på vägen upp. Bara ett tips.
Vi ses.
nic[/ QUOTE ]
Tack Nic!
Vi syns i Geilo!
Hoppas att jag får mina kites i tid de ligger just nu i EnglandPeter
-
Svar till:
Vi ses.
nic[/ QUOTE ]
Helt grymt!
Kitarna lämnade Flexifoil UK kl 17.00 i går och är i Göteborg kl 10.00 idag! 17 timmar tog det att leverera kitarna från UK! Det är bra! Peter
-
Hm, kanske var lite väl kategorisk men med tanke på att man betalar för det så borde det väl fungera nån gång 😛
Ses däruppe imorgon
nic
Logga in för att svara.