Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing de e schteek..

• blackadder

Medlem
    29 juni, 2008 vid 07:49

Den luktar säkert franskt horhus också.

• gh0st

Medlem
    29 juni, 2008 vid 09:44

Kul med mer pengar i kiteindustrin, kanske får lite mer o bättre R&D. …..men armani…….

• krillan82

Medlem
    29 juni, 2008 vid 10:37

avisst serru fint ska det vara

• gh0st

Medlem
    29 juni, 2008 vid 11:33

Tyckte inte dom var så snygga faktiskt. Dom borde lagt ner lite energi på att få den snygg med tanke på konceptet, bagen var ju ful den med.

• selle

Medlem
    29 juni, 2008 vid 15:34

Oj, det där känns bara så fel. Hoppas att detdär aldrig sprids utanför kitevärldens stängda dörrar mot övriga brädsporter.

• kvabbso

Medlem
    30 juni, 2008 vid 08:11

Undra när den bögkiten kommer på en demo dag, finns det inga återförsäljare??

• skejtar_henke

Medlem
    30 juni, 2008 vid 10:12

Nja det var väl sådär kanske…. Ingen.. Vad ska vi förvänta oss i fortsättnigen. Bling bling på kiten och fina matchade färger.

• sourra

Medlem
    30 juni, 2008 vid 11:30

@kvabbso 478783 wrote:

Undra när den ******* kommer på en demo dag, finns det inga återförsäljare??

Du ska nog se att Källar-Conny kommer börja kränga dessa snart och pimpkampanjen kommer inte vara nådig. Du kommer inte ens kunna diskutera bänkdiskmaskiner i OT-tråden utan att Conny kommer marknadsföra grejerna direkt i tråden. Det kommer bli fett!

• jmb

Medlem
    30 juni, 2008 vid 16:36

Det börjar med shortsen utanpå våtdräkten…

• blackadder

Medlem
    30 juni, 2008 vid 17:06

Ja precis. Skydda våtdräkten med 1000-kronors Armani board shorts. Det är rätt stil!

• jmb

Medlem
    30 juni, 2008 vid 17:53

kör kitare fortfarande med den ursäkten? ”skydda våtdräkten”

• wibban

Medlem
    30 juni, 2008 vid 19:23

Har ni tävling i vem som kan såga den mest…
    Alla får tycka att den är helt fel i Kiteindustrin men att säga att det är en ****** osv är lägre än Glocalnet.

Förmodligen ett visningsex som inte kommer att säljas men om den nu säljs och jag ser den på stranden så kommer jag att spana in den lite närmare. Kommer inte att köpa den men kul att se vad det är för en kite.

Kanske påverkar den kiteindustrin och det är det ni är rädda för men jag är ganska säker på att marknaden slår tillbaka om det inte fungerar. Och det utan att några fånar sig om att det är bögites osv…

Kul att se inlägget men en del kommentarer hör inte hemma här…

• gh0st

Medlem
    30 juni, 2008 vid 19:29

@JMB 478927 wrote:

kör kitare fortfarande med den ursäkten? ”skydda våtdräkten”

Klart man gör. Jag kör ofta ner arslet i sanden när jag fuckar upp i habo. Sen att jag hade gjort det iallafall är ju en annan femma ; )

• gh0st

Medlem
    30 juni, 2008 vid 19:30

@Wibban 478945 wrote:

Har ni tävling i vem som kan såga den mest…
    Alla får tycka att den är helt fel i Kiteindustrin men att säga att det är en ******* osv är lägre än Glocalnet.

Förmodligen ett visningsex som inte kommer att säljas men om den nu säljs och jag ser den på stranden så kommer jag att spana in den lite närmare. Kommer inte att köpa den men kul att se vad det är för en kite.

Kanske påverkar den kiteindustrin och det är det ni är rädda för men jag är ganska säker på att marknaden slår tillbaka om det inte fungerar. Och det utan att några fånar sig om att det är bögites osv…

Kul att se inlägget men en del kommentarer hör inte hemma här…

Håller med.

• kvabbso

Medlem
    1 juli, 2008 vid 08:40

Tur vi har åsiktsfrihet i sverige (än så länge med tanke på fra) Jag vet inte om någon tog åt sig personligen, och det är klart att man inte ska hoppa på homosexuella eller andra minoriteter. Ska vi inte skärpa oss nu allihop så att vi får ett politisktkorrekt forum så kanske det kan bli lika torrt som en avbarrad julgransgren.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing de e schteek..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.