Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen De här grabbarnas jobb är inte det sämsta

• De här grabbarnas jobb är inte det sämsta

Publicerad av judo-freddan på 30 maj, 2005 vid 21:07

http://www.actionvan.biz/about.htm

Feg o Fjant, ni kanske borde avbryta ert bygge och lämna in bussen till de här killarna. Fast då får ni väl tillbaks den med ratten på fel sida.. blush.gif

Ja jävlar vilken finish de fick till. Men…nä! Det är nåt alldeles speciellt med att bygga sin egen buss. Jag skulle inte vilja ha en sån. För clean på nåt vis.. smirk.gif

getwet svarade 19 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • fjant

Medlem
    31 maj, 2005 vid 19:14

shit, vilken buss!!! Men som du säger, det är lite “för bra”. Men hade man deg så skulle man ju se till att få en och annan del tillsnajdad av snickare!

/Fjant

• judo-freddan

Medlem
    31 maj, 2005 vid 19:31

Själv glömde jag min garderob med en burk kontaktlim öppen igår och i rondellen mot McDonalds flög burken ut och.. Fick bort det mesta men det ser lite ut som en pudel har pinkat där för tre år sen typ.. Så skulle aldrig grabbarna på actionvan.biz ha gjort..

Hur går det med erat bygge då. Köpte ni fetbalken eller? Själv har jag råstress inför Sardinien som vi drar till om 12 dar. Jag blir nog klar med det logistiska men fanskapet drar åt höger och de fick inte till det på servicen så jag har bokat tid på Peugeot…tre dagar innan avgång. Pirrigt är bara förnamnet.. crazy.gif

• mag

Medlem
    31 maj, 2005 vid 21:05

Lite väl för tysk i min smak men klart najs detaljer. Lite stiltips kunde man ju låna från inredningen. Men till priset av den bussen har man ju råd med nya prylar i flera år framöver. Och eftersom det inte är i bussen man ska spendera tiden utan på vattnet så får det nog vara.

Lycka till med bussen inför goeresan!
    Magnus

• bergelin

Medlem
    1 juni, 2005 vid 08:26

Japps.. man kan ta en del ideer därifrån.. personligen tyckte/tycker jag att det är roligare att köpa en buss och bygga inredning själv.. Ger en extra kick och en skön “det här har jag gjort själv”-känsla.. cool.gif

• judo-freddan

Medlem
    1 juni, 2005 vid 20:26

Precis. Lite för cleant, lite för opersonligt.

Tack!

• getwet

Medlem
    1 juni, 2005 vid 20:40

Snart dags Freddan…..Jag drar torsdagen den 9.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen De här grabbarnas jobb är inte det sämsta

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.