Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › de senaste frå norrland
-
de senaste frå norrland
Publicerad av hengo på 10 augusti, 2009 vid 17:22är de en backroll, är det en frontroll? bel air, tantrum?
bestäm själva!konstigt att man aldrig testat detta förut, riktigt kul-testa själva!
låg skaderisk också så gubbkitare måste också. Vetefan hur kul de är i fotkrokar dock…
trumpeten svarade 15 år, 4 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Bel Air kanske…
Finns en kille som heter Aaron som brukar göra den. :tongue:
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=wmM-F7orSLk”]YouTube – Bel Air – Aaron Hadlow – Kiteboarding Professional[/ame] -
åå jag som tänkte att svenssonkitarn skulle få klura lite, så kommer du här å postar youtubeklipp som är omöjliga att blunda för.
aarons e nice. ska testa to-blind när man fått lite bättre höjd.
-
Koolio! Gjorde massa såna sist fast oftast från liten vågkicker. Rotationen är sjuuukt snabb!
-
Borde funka för en söndervärkt dinglande gubbe, testar imorgon.
När tänkte du och mike åka till Lillis? -
Ett litet klipp på päps
Ni får ursäkta fyrkantheten i bilden, glömde som vanligt att sätta projektfilen på widescreen.
-
Fitta också…
Jag kan inte aloha varken Peps eller Hengo Hadlow men ni ska veta att jag tänkte. 🙂 -
Man kanske ska prova att släppa ena handen på cp-fronten då… 🙂
-
uppskatttd stråd
hengo sjukt najs från flat men så tror jag mer på kicker allla gånger!!!, även från hadlows sida!
kickrn e nyckel tilll framgån på dark side eller va fan de nu heter! -
stebe;565379 wrote:Ett litet klipp på päps
Ni får ursäkta fyrkantheten i bilden, glömde som vanligt att sätta projektfilen på widescreen.
NAJS, det är grymt skönt å hoppa sådär!
De där kan man göra med crail grab hela varvet runt, blir en ganska naturlig rörelse å är inte spec svårt, men skönt!!. Ska vi battla wirlybird flat pepä? 🙂
Logga in för att svara.