Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › De var do jäääääääääääääävlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
De var do jäääääääääääääävlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JOHN_j_RAMBOO svarade 20 år, 4 månader sedan 12 Medlemmar · 22 Svar
-
ERA ANONYMA LAMA JÄVLAR!!!!!! (ej inräknat ni m normala kommentarer)
Vet att d har diskuterats tidigare o e inte värt att kommenteras men…NI era FEGA SVIN….ska ni skriva nåt, så gör d när ni har ngt att säga som intresserar andra, annars så ge FAN i o skriv!
Krya på dig Rambo!… kommer över m mina band nu i veckan så du har nåt att syssla m på dagarna =)
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst5 september, 2004 vid 19:55hehe..lama e dem minst sagt.
DO it mR.Z
Gött o bli lite aktiverad nu -
Damn, maddafakka va trist de kan va med trasig fossing!
Lider med dig gosse! Inte för att strö salt i såren John, men när jag bröt foten (läs vadbenet nere vid vristen) förra sommaren trodde jag också att man skulle vara tillbaka i gammal god form efter ett par veckor men icke!
Kan konstatera att mitt ben mest liknade ett lysrör efter mina 6 veckor i paket och att det tog ett par månader innan man började känna sig någorlunda säker på benen igen!
Du ska nog inte förvånas om större delen, om inte resten av säsongen, är körd för din del tyvärr !!!Jag sörjer med dig men hoppas att du fick med dig lite street-cred som plåster på såren….
Ha det nice / Martin
-
aah fan va dassigt bröt benet förra året å det var så drygt iofs vbar det mitt i vintern så ingen surf uteblev på grund av det hmm 4 veckor i gips å sen så kanske en vecka innan jag dissade kryckorna helt iofs gjorde det lite ont å så man fan om man inte är en kärring å går runt lite så fixxar det sig snabbt så på 7 – 8 veckor borde du blir iaf ganska bra, sen kanske du ska ta det lite lugnt me surfet å så men..
BTW seriöst konfmaster gör nått åt alla dessa anonyma inlägg…
-
fään rambo, spark på foten? läge att sluta köra budgetfajtklubb mot folk i rullstol?
eller du kanske gjorde en powerpepperoniblock som den vi såg på turtles?
man lär sig mycket på teve.
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst6 september, 2004 vid 09:40sorry ja garvar Mårten, lysröret va funny.–samt ditt mycket glädjande o pushande framförande :”Du ska nog inte förvånas om större delen, om inte resten av säsongen, är körd för din del tyvärr !!!” hehe…thänx dude!
yaya..i will survive..får filma o göra lite rullar istället.
Sen kännde jag ändå att vintersurf inte var min grejj
SKIT!!!!..Får la se hur länge de tar tills man e på benen igen, tänkte iallafall få mej lite tomtesurf
Logga in för att svara.