• neven

Medlem
    28 juli, 2009 vid 17:24

jeeefflar!

• sourra

Medlem
    28 juli, 2009 vid 17:41

Lätt moroniskt.

• stebe

Medlem
    28 juli, 2009 vid 18:17

Jag är lite sugen på en såndär vinsch.

Guran kom med Idéen att ta motorn från en jordfräs, 7-8hk och rem-koppling, det borde funka bra. Guran har garage, svets och massa verktyg. Vi kan våldgästa honom i habo någon dag.

• roland

Medlem
    28 juli, 2009 vid 18:46

knät!!

• a-holm

Medlem
    28 juli, 2009 vid 18:53

jag tvivlade på att shredtown kunde fortsätta att steppa upp det hela tiden som dom har gjort fram tills nu. Men nu är det fan överjävligt!

vad ska dom göra sedan?

• yann

Medlem
    28 juli, 2009 vid 19:07

Fränt!

stebe;562145 wrote:

Guran kom med Idéen att ta motorn från en jordfräs, 7-8hk och rem-koppling, det borde funka bra. Guran har garage, svets och massa verktyg. Vi kan våldgästa honom i habo någon dag.

Här har ni en ritning: http://www.losethestraps.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=194&p=940&hilit=winch#p940

• above_the_law

Medlem
    28 juli, 2009 vid 20:07

Snyggt filmat med ”vattenfallet” i bakgrunden, men jevligt korkat ändå!
    Det finns ju en anledning till att man undviker plattlandningar vid bigjumps och klippdropp;-).
    Dessutom så stompar han ju inte landningen och då räknas det ju inte riktigt ändå, alltså helt i onödan (nästan)…
    Men jag är väl bara bitter p g a knä- o fotskada, ha ha…

• hengo

Medlem
    28 juli, 2009 vid 20:11

ääh spela roll om han inte satte det, det lär han ha varit medveten om innan han slängde sig ut. Det är ju snubbar som han som alltid pushar som ska ha all cred för att de utvecklar sporten, sjutk fett!!

• pepa

Medlem
    28 juli, 2009 vid 20:17

Han kommer ligga hemma och fundera och klura. Och till sist så lyser lampan upp och han kommer på att han måste köra snabbare för att klara landningen. Så nästa gång kanske han dör.

• sourra

Medlem
    28 juli, 2009 vid 22:19
    stebe;562145 wrote:

Säg inget till Guran bara. Ta med mig.

• skotten

Medlem
    28 juli, 2009 vid 22:24

hahha holy shit, good effort no matter what anyone says, hucking something that big takes a ballsack full of big ones

• axelh

Medlem
    28 juli, 2009 vid 23:31

Ojoj. Vilken kille. Hoppas det var skoj,

• tobas

Medlem
    29 juli, 2009 vid 07:28

Galet!!
    Tur man redan har kassa knän så man inte ens behöver bli sugen 😉

• snygging

Medlem
    29 juli, 2009 vid 08:26
    above_the_law;562171 wrote:
    Snyggt filmat med ”vattenfallet” i bakgrunden, men jevligt korkat ändå!
    Det finns ju en anledning till att man undviker plattlandningar vid bigjumps och klippdropp;-).
    Dessutom så stompar han ju inte landningen och då räknas det ju inte riktigt ändå, alltså helt i onödan (nästan)…
    Men jag är väl bara bitter p g a knä- o fotskada, ha ha…

Vad hände när du skadede dig nicco, var det ett nytt kolt trick du höll på att lära in eller snubblade du i kobajset i södra näs? Jag trodde man var odödlig när man körde hp??????

• wakenils

Medlem
    30 juli, 2009 vid 12:23

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg”]YouTube – Jackass – If You’re Gonna Be Dumb – Roger Alan Wade[/ame]
    vem som helst kan väl hoppa ner där o trilla

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.