Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Deboichet
-
Okej, ni som vill ha fenor från Deboichet. PM:a mig exakt order, så sammanställer jag den och skickar till Anders. Han går sedan in och ger Jean-Jaques den i näven. Ni får fram till nästa måndag på er. Priserna ligger runt 250 euro, + – 25 euro beroende på storlek. Vi ser till att leverera fenorna till Ölandstävlingen. Om leveranstiderna skulle bli annorlunda, så får ni reda på detta omgående. Skriv med er e-mail adress i PM:et, så bekräftar jag med ett mail att jag fått er order.
/Mattias
-
@Mattias J 528436 wrote:
Okej, ni som vill ha fenor från Deboichet. PM:a mig exakt order, så sammanställer jag den och skickar till Anders. Han går sedan in och ger Jean-Jaques den i näven. Ni får fram till nästa måndag på er. Priserna ligger runt 250 euro, + – 25 euro beroende på storlek. Vi ser till att leverera fenorna till Ölandstävlingen. Om leveranstiderna skulle bli annorlunda, så får ni reda på detta omgående. Skriv med er e-mail adress i PM:et, så bekräftar jag med ett mail att jag fått er order.
/Mattias
Ingen dålig deal du fixar åt fen-nissarna Mattias. Du växer så det knakar på Speed-scenen i Sverige hehe! Själv köper jag alla kantstötta fenor till hösten!! Undrar om det finns trimbox hehe!!??
-
Anders håller på att ta fram en linje speedfenor tillsammans med Jean-Jaques. Först kommer en asymmetrisk fena. Dom kommer försöka göra en variant som är snabb åt ena håller och tar bra höjd åt andra. Han testseglar allt själv, så det borde kunna bli riktigt bra!
-
@joth 528451 wrote:
Jasså en 111:a nice… Nu blev jag allt lite avis… Suktar efter en jag med.
Så ska det låta Jonas… sukta på bara… du kan få smeka min till våren… med lite tur så sitter det ett rött litet Deb-svärd i aktern också… dreggel…
Tror Alexander också går i köp tankar kring en större slalom (förlåt att vi trashar din tråd tobbe :). Blir mycket slalom under 2009 gissar jag…
-
@Klang 528603 wrote:
Så ska det låta Jonas… sukta på bara… du kan få smeka min till våren… med lite tur så sitter det ett rött litet Deb-svärd i aktern också… dreggel…
Tror Alexander också går i köp tankar kring en större slalom (förlåt att vi trashar din tråd tobbe :). Blir mycket slalom under 2009 gissar jag…
Har du skaffat större segel med?
-
@Kapten K 528607 wrote:
Har du skaffat större segel med?
Kör värsta lobby verksamhet hemma för en 7.8:a… tänkte mig en RS6:a eller RSR … men det blir säkert först till hösten om jag inte snubblar över något billigt…
Så, största segel är fortfarande 6.7 denna säsongen…
-
Finns ingen 5,8 i år utan jag tror den är ersatt av 5,5 så det blir 0,3 kvadrat mindre i år =)
-
@Klang 528603 wrote:
Han har en 122:a redan…
Logga in för att svara.