• kapten-k

Medlem
    2 februari, 2009 vid 12:10

@Kapten K 528311 wrote:

2st sl2 kan ja tänka mig, pris /st??

Det är visst sl4 som gäller. då vill jag ha 2st sådana i stället

• jester

Medlem
    2 februari, 2009 vid 13:14

UW är väl vanlig på lite mindre brädor.

• mattias-j

Medlem
    2 februari, 2009 vid 17:32

Okej, ni som vill ha fenor från Deboichet. PM:a mig exakt order, så sammanställer jag den och skickar till Anders. Han går sedan in och ger Jean-Jaques den i näven. Ni får fram till nästa måndag på er. Priserna ligger runt 250 euro, + – 25 euro beroende på storlek. Vi ser till att leverera fenorna till Ölandstävlingen. Om leveranstiderna skulle bli annorlunda, så får ni reda på detta omgående. Skriv med er e-mail adress i PM:et, så bekräftar jag med ett mail att jag fått er order.

/Mattias

• hanko

Medlem
    2 februari, 2009 vid 17:41

@Mattias J 528436 wrote:

Okej, ni som vill ha fenor från Deboichet. PM:a mig exakt order, så sammanställer jag den och skickar till Anders. Han går sedan in och ger Jean-Jaques den i näven. Ni får fram till nästa måndag på er. Priserna ligger runt 250 euro, + – 25 euro beroende på storlek. Vi ser till att leverera fenorna till Ölandstävlingen. Om leveranstiderna skulle bli annorlunda, så får ni reda på detta omgående. Skriv med er e-mail adress i PM:et, så bekräftar jag med ett mail att jag fått er order.

/Mattias

Ingen dålig deal du fixar åt fen-nissarna Mattias. Du växer så det knakar på Speed-scenen i Sverige hehe! Själv köper jag alla kantstötta fenor till hösten!! Undrar om det finns trimbox hehe!!??

• joth

Medlem
    2 februari, 2009 vid 18:45

@Klang 528145 wrote:

Trevligt Tobbe!

Jag har också försökt att komma i kontakt med dem, tänkte handla 2st SL4:or till iSonic111:an…

Jasså en 111:a nice… Nu blev jag allt lite avis… Suktar efter en jag med.

• mattias-j

Medlem
    3 februari, 2009 vid 17:57

Anders håller på att ta fram en linje speedfenor tillsammans med Jean-Jaques. Först kommer en asymmetrisk fena. Dom kommer försöka göra en variant som är snabb åt ena håller och tar bra höjd åt andra. Han testseglar allt själv, så det borde kunna bli riktigt bra!

• klang

Medlem
    3 februari, 2009 vid 20:21

@joth 528451 wrote:

Jasså en 111:a nice… Nu blev jag allt lite avis… Suktar efter en jag med.

Så ska det låta Jonas… sukta på bara… du kan få smeka min till våren… med lite tur så sitter det ett rött litet Deb-svärd i aktern också… dreggel…

Tror Alexander också går i köp tankar kring en större slalom (förlåt att vi trashar din tråd tobbe :). Blir mycket slalom under 2009 gissar jag…

• kapten-k

Medlem
    3 februari, 2009 vid 20:38

@Klang 528603 wrote:

Så ska det låta Jonas… sukta på bara… du kan få smeka min till våren… med lite tur så sitter det ett rött litet Deb-svärd i aktern också… dreggel…

Tror Alexander också går i köp tankar kring en större slalom (förlåt att vi trashar din tråd tobbe :). Blir mycket slalom under 2009 gissar jag…

Har du skaffat större segel med?

• tobhed

Medlem
    3 februari, 2009 vid 21:12

gäsp…. jag ska köra skiten ur er med mina mindre prylar =)

• jester

Medlem
    3 februari, 2009 vid 21:27

Enbart köra 5.8 i år igen, Tobhed?

• klang

Medlem
    3 februari, 2009 vid 22:52

@Kapten K 528607 wrote:

Har du skaffat större segel med?

Kör värsta lobby verksamhet hemma för en 7.8:a… tänkte mig en RS6:a eller RSR … men det blir säkert först till hösten om jag inte snubblar över något billigt…

Så, största segel är fortfarande 6.7 denna säsongen…

• klang

Medlem
    3 februari, 2009 vid 22:53

@Jester 528617 wrote:

Enbart köra 5.8 i år igen, Tobhed?

Hahaha… han har inte skött gymmträningen ordentligt i år, så 5.8 är nog vad han orkar med …. men snabb som få ändå

• tobhed

Medlem
    4 februari, 2009 vid 16:35

Finns ingen 5,8 i år utan jag tror den är ersatt av 5,5 så det blir 0,3 kvadrat mindre i år =)

• joth

Medlem
    4 februari, 2009 vid 18:29

@Klang 528603 wrote:

Han har en 122:a redan…

• klang

Medlem
    4 februari, 2009 vid 19:33

@joth 528721 wrote:

Han har en 122:a redan…

Ahhh… då var det segel som han gick och grunnande på… 8.4:a eller nått tror jag att han ville ha…

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.