• joth

Medlem
    6 februari, 2009 vid 07:43

Japp, det är hans nästa inköp…

Själv gör jag tvärt om och byter ut min 7.5 mot en ny av samma modell. De ser riktigt fina ut. Blått o vitt. Större tror jag inte jag behöver. Sedan så får vi se om det dyker upp en 111:a under året

• p-malmkvist

Medlem
    7 februari, 2009 vid 10:23

För er som missat så säljer surfspot.se Select elite, select sl7 2009 fenor till kanonpriser, behöver ni något ur butiken till speedtävlingarna i år, bara hojta till så tager jag med det..

• tbsurf

Medlem
    7 februari, 2009 vid 15:12

@P Malmkvist 529096 wrote:

För er som missat så säljer surfspot.se Select elite, select sl7 2009 fenor till kanonpriser, behöver ni något ur butiken till speedtävlingarna i år, bara hojta till så tager jag med det..

skaplig deal du har fått till då.. 🙂 bara plocka grejjer så där..

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

31 av 33 svar februari 2009
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA