• hugeo

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 08:00

another great car buy from skotten… buy a fucking corolla man

• mattiasn

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 08:02
    skotten;564235 wrote:
    noisy, uncomfertable, and basic….

but… are they cool?

You have mail.

• ohlen

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 08:06

hannibal.jpg

looks cool

• kitelife

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 08:36
    HugeO;564239 wrote:
    another great car buy from skotten… buy a fucking corolla man

Hehe Oi huGGo, jag har en gammal grå corrolla 88 att sälja om du har tröttnat på din mammas hergårdsvagn . . .

Defender – if you like transmission noise and the fact it only goes about 100 km/h sure it´s cool . . . in a basic / classic / english kind of way . . . you know Durkplåt and takräcke gör hela skillnaden . . .

själv hade jag satsat på en valp om jag skulle ha 4X4 för svåråtkomliga kitespotts, men den har juuh nästan samma problem :tongue:

valp1DSCF0003.jpg

• pjoter

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 09:01

defender är en drömbil! När du fått tag i en sån kommer jag lätt tvinga med mig själv på en våg-roadtrip i den!

Kom ihåg att du måste ha en med safarikit med snorkel å grejer.

• cortex

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 10:19

En av mina bästa polare hade en sådan som han älskade över allt förnuft.
    Han kallade den för ”Maggie”… efter Tatcher. ”Hon är hård, obekväm, inte speciellt vacker, kompromisslös, gammaldags, terräng-gående och alltigenom brittisk och det är bilen också” som han brukade säga när folk frågade om namnet. 😀

Jag har både kört den och åkt med i eländet ett antal gånger. Kan ju säga att jag inte var såvärst imponerad av plåthögen.
    Om du ska ut och köra i terrängen så är det en helt okej bil (även om jag ägnat 6 h att gräva loss Maggie från ett skoterspår, mitt i natten ute i igenstans, i -26 grader, där hon grävt ner sig som en mullvad efter att min polare drabbats av hybris) men för att köra med på landsväg/motorväg så suger den. Hårt.
    Så för en skogsmulle är den nog perfekt. Men var beredd på att kyssa allt vad väghållning heter goodbye.

/Kaj

• crash151

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 10:48

russian_monster_trucks.jpg

Prefect

• kvabbso

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 11:29

[IMG]http://http://www.sw-em.com/volvo%20surfmobile%20tp21.jpg[/IMG]

en svenks sugga slår allt

• hattfan

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 13:04
    kvabbso;564294 wrote:
    [IMG]http://http://www.sw-em.com/volvo%20surfmobile%20tp21.jpg[/IMG]

en svenks sugga slår allt

Fan det är så de utvecklar företaget, bra skit!

• mattiasn

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 20:17
    skotten;564235 wrote:
    noisy, uncomfertable, and basic….

but… are they cool?

Just to show you the 110 I was riding.

• skotten

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 23:09

awesome, theres a car that has been to SA and back… You guys are right though, I need to get a doofrack and a snorkel after I have sorted out my first service, I will post pics of the new ride next week

• mattiasn

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 07:15
    skotten;564436 wrote:
    awesome, theres a car that has been to SA and back… You guys are right though, I need to get a doofrack and a snorkel after I have sorted out my first service, I will post pics of the new ride next week

I think you will need ”durkplåt” as well.

• skotten

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 08:36

maybe one of these too lol [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=gju1AWFfsmg”]YouTube – Monkey Car Security System#2[/ame]

• crash151

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 11:27

LRO-SAS-003.jpg

Have to make sure that you get all the extras. Like DVD player, sun roof, big fucking machine guns to clear the waters from birds and swimmers (aka badjävlar).

• skotten

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 11:55

hahaha awesome, well got some bad news today, I spoke to the last owner of the car before she left it at the garage and she said that her husband (owns a series II) told her last night that the turbo was about to blow up, sending bodyparts down into the ending and that I should look elsewhere 🙁

Called the stealer today and made my excuses, and he just fucking hung up on me haha… great customer service huh!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.