Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Defi Wind 14-17 Maj 2015
-
Defi Wind 14-17 Maj 2015
Publicerad av mackee på 21 december, 2014 vid 14:44Tjooo!
Tror att det är den 30 januari dom öppnar anmälan till Defi Wind 2015
Det kommer troligen bli rusning efter platserna , hörde att det är ca 25 Danskar som ska dit.
Blir det några svenskar ???
Jag kan fixa så vi kan säkra platserna nu innan ,via Bringdal.Är det några som är på ?????????
hdtv svarade 9 år, 6 månader sedan 27 Medlemmar · 92 Svar -
92 Svar
-
Målet är att åka (om tid finnes och resa och transport går att lösa)
-
Vad finns det för möjligheter till transport? Hur gjorde du Mackan till mondial du vent?
-
Jag körde ner med min bror
Celle och Jo flög ner till Girona
Jag funderar på att köra ner i år till Mundial
Lämna bilen hos Bringdal och flyga hem
Jobba lite sen flyga ner och vara med på Defi och efter det köra hem
Men få se hur det blir -
Jag är jädra sugen, om Benke slalomgay hänger på givetvis:-)
-
Vi som är klara för att åka är
Martin Sanberg
Björnen
Petter
Mick
Markus E
Shit va kul det kommer att bli😃😃😃😃😃😃😃😃 -
Jag är nog mä också!! (93,3%)
Blir hårt som fan när det inte krockar med Pwa`n
-
Jag är på,kommer att anmäla mig 31 Jan (första anmälningsdagen).
Vi hörs om det går att samordna transporter :laugh: -
Troligtvis blir det hyra av en stort skåpbil igen alternativt en personbil med dragkrok och täckt släp. Skåpbilen rymmer ca 5-6 personers utrustningar och 2-3 chaufförer. Det bästa är ju om man kan dela solidariskt på bilhyra, bränsle, 2st hotellövernattningar på vägen. Dom som flyger slipper å andra sidan den mördarlånga resan dit/hem och kan ta ett billigt ryan air utan packning. Om jag kommer ihåg rätt så skulle det kosta ca 4-5000 per person om vi alla delar på detta. Vi från Stockholm siktar in oss på att åka ner 1-2v innan tävlingen så att man kan segla in sig. Någon som har andra förslag?
-
@Bjornen 730297 wrote:
Troligtvis blir det hyra av en stort skåpbil igen alternativt en personbil med dragkrok och täckt släp. Skåpbilen rymmer ca 5-6 personers utrustningar och 2-3 chaufförer. Det bästa är ju om man kan dela solidariskt på bilhyra, bränsle, 2st hotellövernattningar på vägen. Dom som flyger slipper å andra sidan den mördarlånga resan dit/hem och kan ta ett billigt ryan air utan packning. Om jag kommer ihåg rätt så skulle det kosta ca 4-5000 per person om vi alla delar på detta. Vi från Stockholm siktar in oss på att åka ner 1-2v innan tävlingen så att man kan segla in sig. Någon som har andra förslag?
Det är lugnt Pettmal kör nonstopp som vanligt…
-
@Mården 730326 wrote:
Tycker ni kan packa in er i pettmals båt istl , de e luuugnt.
Absolut den gick ju i stormen senast:-) men en hyrbuss är väl bra för det finns väl ingen med E tillägget på körkortet som ska med? Eller så hyr vi en Lincoln navigator och kommer ned utvilade..
Logga in för att svara.