Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Defi Wind 14-17 Maj 2015
-
När krampen i bakbenet smyger sig på, efter några mils stampande, tänk att det är precis samma för minst 700 man till!
-
@andersbq 732733 wrote:
När krampen i bakbenet smyger sig på, efter några mils stampande, tänk att det är precis samma för minst 700 man till!
Är det positivt eller negativt att man seglar med minst 700 man i 40 knops vind där alla har smygande kramp i bakbenet? 😉
-
Ja ha då var första heatet avklarat
Jag hade bra tryck i 5,4 🙉
Imorgon blir det 10 knop mer vind🙈
Det gick skit , jag slet av hängseletampen på andra benet lyckades dock segla in till land och bygga ihop en ny hängtamp med superstasade armar som skakade som asplöv detta tog nog 4 -5 minuter
Då var det bara på det igen !!!!!
Dock inte så lätt att kroka i en 4 mm tamp som blivit 5 cm för lång i 45 knops vind när den ligger slickad utmed bommen
Tog mig dock runt ( som enda svensk inkl AB)
Korkat skulle brutit direkt -
@mackeee 732822 wrote:
Ja ha då var första heatet avklarat
Jag hade bra tryck i 5,4 🙉
Imorgon blir det 10 knop mer vind🙈
Det gick skit , jag slet av hängseletampen på andra benet lyckades dock segla in till land och bygga ihop en ny hängtamp med superstasade armar som skakade som asplöv detta tog nog 4 -5 minuter
Då var det bara på det igen !!!!!
Dock inte så lätt att kroka i en 4 mm tamp som blivit 5 cm för lång i 45 knops vind när den ligger slickad utmed bommen
Tog mig dock runt ( som enda svensk inkl AB)
Korkat skulle brutit direktGrymt kämpat !
Hatten av 👍👍 -
Bra kämpat macke👍. Det är den småländska envisheten/snålheten har man betalat och ställt upp,så ska man åka allt det går. 😜
Lycka till i morgon. -
Jag lider med dig, du får ha dubbla tampar på bommen. Lycka till i fortsättningen
-
Du är en sann fighter macke!! Fan bad grymt jobbat i de förhållanderna och med taskig tamp !! Hatten av!!
-
Kunde gått bra fick fin start
Och låg bland dom 20 förste efter ett ben ( enligt Benke)
Ja ja
Vi får ser om vi får köra
Var tydligen lite gnäll från nått överhuvud i stan
Var tydligen lite ambulans körning idag
Men jag tror nog att det blir två heat imorgon med minst 10 knots mer😎
Logga in för att svara.