Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Defi Wind 2016
-
Har precis fått besked att min reskollega Mats brutit foten och kommer inte åka ner. Finns det någon som är sugen på att ta hans passagerarplats i bilen för 240 mil enkel resa till Gruissan, segla 8 race x 4 mil i fullt ställ med dom minsta prylarna du har i 4 dagar sen åka 240 mil tillbaka till Sverige. Kan iaf garantera en go windsurfingupplevelse
-
Tråkigt som fasen, krya på dig Mats! Jag och Petter drar ner redan den 24/4 och det finns plats i vårat boende om någon skulle behöva.
-
Hur gick det för er idag?
Ni kanske inte ens har uppkoppling där. 🙂
Har läst att det vart lite fattigt hittills med vind.Pierre Mortefon tog hem racet idag.
Via Tapatalk
/ Stefan Sundheden -
Ben Proffitt snackar med folk och kikar runt.
Detta spelades in igår torsdag.Via Tapatalk
/ Stefan Sundheden -
Körs ju inget riktigt defi nu, vinden kommer ju från fel håll, så det blir antagligen bara några fler funrace precis som idag – eller funny race som fransoserna säger ;-). Däremot har dom ju fått köra som f… dagarna innan då tramontana låg på… 48,45 /2sec 45,31 avg av Markus ! 🙂
-
Då var man hemma igen efter 23 timmars bilfärd inklusive en massa med stau i Tyskland. Blev inget race i år, inte ens “funny race” då jag inte ville riskera utrustningen i vågbryten. Men fick i alla fall två dagar med fullt tryck in 3.7an och 5.6an samt prova banan. Hakade även på Danskarna för försök på de omgivande sjöarna. Det blev en hyfsad semester i alla fall.
1 år till nästa omgång och stugan är redan bokad 😀
Logga in för att svara.