Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Deklaration Karpathos 2005
-
Deklaration Karpathos 2005
Publicerad av larry på 22 april, 2008 vid 18:21Ligger hemma och är sjuk. Tänkte att man kunde passa på att deklarera……..men det gick lite trögt så jag började pula med en film.
Känns lite som om det blev en deklaration av sommaren 2005 istället :smirk:.Hoppas ni tycker om den även om det är lite gammalt material nu när 2009 års prylar toppar forumet. Är man old school så är man.
//Larry Longboard
http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?action=play&linkid=355&catid=16&page=1
eller
http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?action=jump&id=355&catid=16klang svarade 16 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
skön film 🙂 vad hette det där ni bodde och vilka reste ni med? Funderar på att dra iväg någonstans i sommar och det ser ju riktigt schysst ut. När var ni där? skicka gärna ett pm !
-
Sweeeeet! Grym film! Skönt intro och bra musikval. Du hade kunna kortat ner den lite genom att klippa bort de skakiga delarna av de lite längre klippen. En lite mer försiktig fadeout på musiken innan intervjudelen hade nog inte heller skadat. Din vulcan hade ju lätt blivit en spock om du bara vridit huvudet i rotationsriktningen. Mer 2005 om du har! Mycket mer intressant än 2009 års prylar!
/ Filip
-
Riktigt gött att se. Kul framförallt att se hur det ser ut. Jag ska dit i sommar med min syster i sommar. Shit vad jag längtar.
-
FastlandsGuten;460321 wrote:vart bodde ni och vad heter platsen?
hälsar, Peter
Det mesta (all vindsurfing) är filmat i “Chickenbay” där vi även bodde. Det finns två till vikar. “Gun Bay” och “Devils Bay”.
Devils Bay är blåsigast. Det är i den viken som speedtävlingen går och där har Chriss Schill sitt center.
Gun Bay ligger mitt emellan och där har Mistral sin uthyrning.
Chicken bay är för kycklingar men är min favorit. Där har både Mistral och Chriss Schill lite mindre uthyrningar. Chicken Bay är ganska byigt, speciellt där man bottnar.
(Det går ganska bra att segla mellan vikarna om man har lust.)philippos;460208 wrote:Sweeeeet! Grym film! Skönt intro och bra musikval. Du hade kunna kortat ner den lite genom att klippa bort de skakiga delarna av de lite längre klippen. En lite mer försiktig fadeout på musiken innan intervjudelen hade nog inte heller skadat. Din vulcan hade ju lätt blivit en spock om du bara vridit huvudet i rotationsriktningen. Mer 2005 om du har! Mycket mer intressant än 2009 års prylar!/ Filip
Ha ha. Det var rätt skakigt grundmaterial. Jag och min fru kollade igenom allt (ca en timme) och upptäckte att vi var riktigt illamående. Håller med om faden på musiken, men det finns bara en fadeout i windows movie maker. Kanske får hotta upp mig om jag ska fortsätta i den här banan. Kul at du gillade filmen.
//L
-
Men Larry du lyckades få med ett kort klipp på min fru vid strandtennisen men inte en skymt av mig!! Jag är upprörd 😉
/ Calle
PS Du kan kompensera genom att filma, och klippa ihop, ordentligt i sommar 😀PPS Säljes: http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php/product/16773/cat/all
-
Calle;460463 wrote:Men Larry du lyckades få med ett kort klipp på min fru vid strandtennisen men inte en skymt av mig!! Jag är upprörd 😉
/ Calle
PS Du kan kompensera genom att filma, och klippa ihop, ordentligt i sommar 😀Klippa gör jag gärna. Filma också så länge det gäller strandtennis, men man får se till att inte bli utslagen i första omgången eller hur. Jag filmade bara finalen. 😉
Filma vindsurfing är dock inte min starka sida………men hjälps vi åt i sommar så ska vi nog kunna få några minuter film på dig. -
Skön film… kul med lite familjestäming också, inte bara åka-supa-sova.
Framåt loopen var från gunbay väl, tyckte det såg ordentligt choppigt ut.
/R
Logga in för att svara.