Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Del 12. Hur blev jag –
-
Del 12. Hur blev jag –
Publicerad av acemattias på 9 juli, 2011 vid 23:03en Naish pimp:confused2:
[ame=”http://vimeo.com/26098016″]Episode Twelve : Kailua Kite Bum on Vimeo[/ame]perl svarade 13 år, 8 månader sedan 11 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Buuuuuuuuuh.. här hade jag hoppats på några goa minuter kitefilm och så är det nått elände med en gubbe som dansar balett blandat med sneak shots på bikini brudar.
-
stebe;661678 wrote:Buuuuuuuuuh.. här hade jag hoppats på några goa minuter kitefilm och så är det nått elände med en gubbe som dansar balett blandat med sneak shots på bikini brudar.
Men nästa episod verkar fräck!
Hugha jahh ett desperat förnedringskite i Askim idag, kryssa mellan vindsurfare och nybörjare underriggad med en 17, man blev ivarjefall trött!
Hur hade ni det idag ? episkt som vanligt ? -
Du borde sluta fråga? 7 och 9 hela dan igår, och idag solkensurf med 13m från 8 till 13.
-
Ah man skulle vart där! Hehe det blev inget idag, vinden ville inte riktigt…
-
Grymt! 🙂 Funkar bra på alla vindriktningar, vågor, plattvatten och cablepark.
-
stebe;661681 wrote:Du borde sluta fråga? 7 och 9 hela dan igår, och idag solkensurf med 13m från 8 till 13.
13 m? Fan inte haft användning för något större än 9 på en månad ju 😉
Kommer neråt på torsdag om prognosen håller i sig och kör kabel 😉
-
Hehe, nej den där rullen var inte den bästa som släppts under våren och sommaren. Men brädan ser rätt sköj ut. Nån som kört någon alaia-bräda med kite och kan säga nåt om hur det är?
-
Fast de andra Naish TV rullarna har varit grymt sevärda. Han kanske är bra kompis med Robbie.
-
Vem är i Hvide Sande?!? Vi är där nu. Sög ap-balle idag, men visst funkade lördag o söndag. Imorgon desto bedre!!
Westwind spoten?
-
Stebe och Svinet är där nu. Här uppe har vi kört 7:or och 9:or i dag igen…. Frågan är om man skall vila imorgon eller köra plattvatten i den där vinden som kommer…
Logga in för att svara.