Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Dela bil borrby fredag..
-
Dela bil borrby fredag..
Publicerad av johanw på 10 september, 2008 vid 18:23dela bil till borrby på fredag typ vid 3 från typ lund.. kommer bli möe vind så de blir nog rätt stort där på kvällen 🙂
sourra svarade 16 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Tur att man går i lekskolan till 17 så man slipper åka till det mögstället. Sämsta vindstatistiken i den kända delen av universum. ä-holm ta med 16m2 för det lär behövas.
-
@ä-holm 498695 wrote:
fan har ingen kite som funkar i 12m/s….
Tror vi kommer dit med Surfbussen och kör lite demo. Bara passa på att testa grejjor som funkar 🙂
-
Håller med Kasmir.. Sist lovade de 14 m/s och blåste ungefär 8 m/s.. Detta ställe suger fett…
-
Jag drar till Lundåkra. Sen åker jag vidare upp till Varberg därifrån. Bilen dock full…
Ska du inte dit nu Johan?Btw så kan jag bara hålla med Kasimir o Haze oxå. De gånger jag varit där så har prognoserna alltid varit kanon men det har knappt gått och göra downwind med 14 m2. Förmodligen otur men hur kan det bli det varenda gång??? Märklig spot… Men blåser det bra där så är ju säkert downwindern fantastisk där
-
funderar på att dra lite vågor i borrby först, sen hämta Johan från jobbet o dra ut kickern i LA o sen party i VBG. Kan det bli mer nice eller?
-
gh0st;498744 wrote:funderar på att dra lite vågor i borrby först, sen hämta Johan från jobbet o dra ut kickern i LA o sen party i VBG. Kan det bli mer nice eller?
lets doit!
-
@gh0st 498744 wrote:
funderar på att dra lite vågor i borrby först, sen hämta Johan från jobbet o dra ut kickern i LA o sen party i VBG. Kan det bli mer nice eller?
ja de får nog bli så fan att man inte hinner me borrby kommer fan bli sjukt fint där på fredag tror jag..
-
nick man, if you wanna borrow my waveboard call me : ) Love.
-
@ä-holm 498799 wrote:
kicker i LA på fredag. När då? hela dagen?
efter jobb hening :smirk: iaf för min del
-
@ä-holm 498695 wrote:
fan har ingen kite som funkar i 12m/s….
Lätt…
http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php/product/20244/cat/9
Logga in för att svara.