Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Delelägenhet eller liknande i Malmö

• Delelägenhet eller liknande i Malmö

Publicerad av lars_m på 28 september, 2007 vid 19:49

Gjorde misstaket att flytta til Köbenhamn, men saknar ju Malmö och dom sköna Skånasträndarne, och vill tillbaka igen.

Så maila eller ringe gärna om du saknar en roomie eller inneboende i Malmö 🙂

larsmeiner@hotmail.com

(0045) 31562348

lars_m svarade 17 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • mackan

Medlem
    28 september, 2007 vid 22:19

Kase letar ju oxå. Kan ni inte fixa en exklusiv paradvåning eller liknande så det kan festas med stil och klass.. Ungefär som i onsdags Kase

• lars_m

Medlem
    29 september, 2007 vid 12:41

@Mackan 418728 wrote:

Kase letar ju oxå. Kan ni inte fixa en exklusiv paradvåning eller liknande så det kan festas med stil och klass.. Ungefär som i onsdags Kase

Hej Kase, säg om du kanske är intresserad i att hitta nånting at dela 🙂

• lars_m

Medlem
    1 oktober, 2007 vid 08:15

Ingen som är intresserad?

• skotten

Medlem
    1 oktober, 2007 vid 11:03

if you are desperate for somewhere to stay, I know someone in Lund that is out of the country for a few months, you could use his place.

• lars_m

Medlem
    1 oktober, 2007 vid 15:28

Thanks Tony, but I work and study in Copenhagen, så I have to be in Malmö so the pendling-time (and cost) won’t be to big – but thanks again for the fast reply 🙂

• skotten

Medlem
    2 oktober, 2007 vid 16:15

its all good man, if you get stuck you can always crash on my soffa for a week.

• lars_m

Medlem
    2 oktober, 2007 vid 16:45

@skotten 419401 wrote:

its all good man, if you get stuck you can always crash on my soffa for a week.

Cheers 🙂

Hoppas jag kommar hitta något, fyfan va man kan sakna Malmö o hela Skåna o alla människor där 🙂

• kasimir

Medlem
    2 oktober, 2007 vid 21:06

@Lars_M 418832 wrote:

Hej Kase, säg om du kanske är intresserad i att hitta nånting at dela 🙂

Du kan ju säga till om du hittar något så gör jag det samma.

• lars_m

Medlem
    2 oktober, 2007 vid 22:48

@kasimir 419528 wrote:

Du kan ju säga till om du hittar något så gör jag det samma.

Det skal jag göra 🙂

• christian12345

Medlem
    3 oktober, 2007 vid 07:18

Jag är borta i ett par månader snart. Då kan ni sova hemma hos mig om ni vill.

• lars_m

Medlem
    3 oktober, 2007 vid 15:44

@christian12345 419577 wrote:

Jag är borta i ett par månader snart. Då kan ni sova hemma hos mig om ni vill.

Schysst 🙂

Efter vårt samtal igår funderar jag på att köpa istället – hade varit skönt m egen surf-crib 🙂

• jofa

Medlem
    4 oktober, 2007 vid 09:15

Min lägenhet i bjärred (ca 250m från vattnet) blir ledig den första november.

• lars_m

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 14:54

flajfl

• lars_m

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 14:55

Beklager om detta kan verka spammande, men søker fortfarande – säg till om du är intresserad av att hyra ut i Malmö eller att dela lägenhet

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Delelägenhet eller liknande i Malmö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.