Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Demo BEST, Xelerator, Mystic, Tablas Läjet Sö 2/9

• haze

Medlem
    3 september, 2007 vid 22:17

Jag har brädor fortfarande björne. Men du är väl inte hemma än?

• sbjorne

Medlem
    3 september, 2007 vid 22:48

Nä, är hemma på onsdag… har du Best-brädor med?

• brushanen

Medlem
    4 september, 2007 vid 06:32

Ring på onsdag SBjörne, jag skall söderöver en sväng och tar med kiter och brädor. Verkar bli lite dåligt tryck på onsdag men vi hörs. Tack Haze för att du tog brädororna, det är lätt hänt att man glömmer smågrejer…Hör i em.

• wibban

Medlem
    4 september, 2007 vid 20:40

Ingen som vet?

@Wibban 411408 wrote:

Tjena!
    Synd jag inte kunde vara med och testa… skulle varit kul att jämföra hur de nya drakarna är mot den Nemesis Pro -07 jag har.

Har en fråga oxå för min Best kite saknar stopperkulan på den yttersta bladdern. Går det att sätta in en ny på något sätt eller måste man byta mer för att få ordning på det. Det gör inte så mycket som tur är för lite luft får jag ju in i den + att det är den minsta bladdern… men helst har jag en med stopper i.

Kom på en fråga till:
    Jag måste ha tag på en “stödpinne” till min Nemesis Pro oxå… Har ingen aning om vad det heter men det är typ en tunn skena c.a. 15-20 cm lång som går från leading edge och rakt bakåt… var får jag tag på en sådan lättast?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Demo BEST, Xelerator, Mystic, Tablas Läjet Sö 2/9

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.