Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Demo På F-one
-
Demo På F-one
Publicerad av gonzo på 29 februari, 2008 vid 21:48ni som e lite sugna på att se klämma å testa lite av f-ones prylar så e det bara att kika ner till vbg i morgon. jag har en 7,5 , 9 , 13 bandit med mig plus en vågis är i läjet eller a-bay så slå en pling om ni undrar var.
e jag på land så svarar jag.. see yaaagh0st svarade 16 år, 6 månader sedan 16 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
will definately get a shot of the waveboard! Naish and flexifoil will also be showing off their gear, and I guess blomvall wouldnt mind me letting people try his beloved pkra kite if they promised not to trash it!
-
:frown: :frown: Fel vecka att vara matförgiftad på… 😡
Hoppas det blir fler lägen -
Fan vad skoj dà. Hade gärnat velat varit med och prövat lite nya drakar 😉
-
Jag går ut med en kamnpanj mot höga kitepriser.
11 papp för en 7,5….get real
Give me hell, men det här är sjukt.
-
TomW;448652 wrote:Jag går ut med en kamnpanj mot höga kitepriser.
kan bara hålla med. bästa sättet att skrämma bort folk.
-
@TomW 448652 wrote:
Den kanpanjen är jag med på….
-
ja dom e dyra som guld men dom skulle nog sänka priserna lite nu
-
@TomW 448652 wrote:
ord, my pale niggah! Och sen får man crappy j-a billigt spinnackertyg på de flesta kites också.
IT’S WRONG!
-
Någon ny dag för demo på bandit planerad eller kommer det med vinden helt enkelt? PMa gärna mig om tillfällen. Vill testa annat också, bl.a. switchblade 3.
-
skip the F1, you will just spend the day crying in disbelief… the cabrinha is a decent kite, but if its customer service you are looking for as well.. then try a Naish, an EH, a Best or a Flexifoil.
-
@johnk 455748 wrote:
Någon ny dag för demo på bandit planerad eller kommer det med vinden helt enkelt? PMa gärna mig om tillfällen. Vill testa annat också, bl.a. switchblade 3.
Det är bara att besöka Surfers Paradise så fixar dom demo på SB3 åt dig.
Logga in för att svara.