Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Demo På F-one

• gonzo

Medlem
    2 april, 2008 vid 14:35

hör av dig bara så ska du få testa båda kitesen

• skotten

Medlem
    2 april, 2008 vid 16:00

FY på dig gonzo…. no more spooning for you mate

• yeeah

Medlem
    2 april, 2008 vid 16:23

@skotten 455751 wrote:

skip the F1, you will just spend the day crying in disbelief… the cabrinha is a decent kite, but if its customer service you are looking for as well.. then try a Naish, an EH, a Best or a Flexifoil.

få som har bättre kundsupport än anders (lasurf) så prova i sånt fall Slingshot eller Takoon!

• skotten

Medlem
    2 april, 2008 vid 16:47

I agree mate, nothing at all wrong with Anders! Slingshot, damn fine kite as well.

• d-p

Medlem
    2 april, 2008 vid 19:06

Synd att man skall bowla och dricka öl imorgon. Annars hade jag kommit, gillar när det är pumpat och klart!!!!Bara att ut och köra!!!!

• gonzo

Medlem
    2 april, 2008 vid 19:50

@skotten 455773 wrote:

FY på dig gonzo…. no more spooning for you mate

hahahaha jag kommer ner å spoonar med dig snart.
    vill bara at alla ska väl få testa å köra vilka kites dom vill sen får dom bestämma själva
    puss på dig tony

• skotten

Medlem
    3 april, 2008 vid 00:33

hehehe yeah I know man, and you know I know, I actually know you know I know.. but not everyone here knows I know you know that I know, so I thought that I should just let everyone know, so they know I know you know that I know, you know….

Its the 10th of may by the way and all brands are invited cos we know you know that its better to test everything…

• johnk

Medlem
    6 maj, 2008 vid 20:00

verkar inte bli mycket demande i helgen. någon som vet om priserna har sjunkit än? vad får man ge för en Bandit 9m complete(bom&linor)?

• wakenils

Medlem
    6 maj, 2008 vid 20:09

@johnk 463399 wrote:

vad får man ge för en Bandit 9m complete(bom&linor)?

ena armen

• skotten

Medlem
    6 maj, 2008 vid 20:17

and the toy with batteries in too….

• gh0st

Medlem
    6 maj, 2008 vid 23:42

@WakeNils 463401 wrote:

ena armen

Hehe, vad jag har hört så är det inte långt ifrån sanningen. Tydligen ska bomtrycket vara en killer. Men som sagt, har inte testat själv.

• johnk

Medlem
    7 maj, 2008 vid 11:36

@gh0st 463472 wrote:

Hehe, vad jag har hört så är det inte långt ifrån sanningen. Tydligen ska bomtrycket vara en killer. Men som sagt, har inte testat själv.

Illa i så fall eftersom jag främst byter för att få lägre bomtryck (än Rebel07).

Sist fick jag så ont att jag gärna hade bytt bort armen mot mindre än en ny kite.

Synd att det aldrig blåser …

• kvabbso

Medlem
    7 maj, 2008 vid 13:26

D e bara kärringar och ungar som blir trötta i armarna

• gh0st

Medlem
    7 maj, 2008 vid 13:48

o folk som kör med crappy kites.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Demo På F-one

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.