Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Demodagen blir 11.00 Hbg Kitebeach
-
Demodagen blir 11.00 Hbg Kitebeach
Publicerad av nilsson på 12 juli, 2006 vid 16:38De som kommer är följande La-surf, Surfer.se plus att takoon Nova 2, med största sannolikhet kommer att vara där, så passa på att handla billigt!(kanske)
Märken:
Slingshot
Takoon
Cabrinha
Lite olika brädor och selar
Mina Wipika wip kommer oxå att säljas där!!!!!!!!!!!eagletech19 svarade 18 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Nice! bara att hoppas det blir schyssta priser också =)
Hur länge väntas denna demo-dag hålla på??
För oss som jobbar helg är lunchen då vi kan komma ner o testa. -
om de blir fint väder kommer jag upp med speed och pulse 10: or.
-
Nilsson wrote:De som kommer är följande La-surf, Surfer.se plus att takoon Nova 2, med största sannolikhet kommer att vara där, så passa på att handla billigt!(kanske)
Märken:
Slingshot
Takoon
Cabrinha
Mina Wipika wip kommer oxå att säljas där!!!!!!!!!!!För min del så kommer jag att köra demo på Ozon kites
MVH//Marcel från Surfer.se
-
HBGSurfer wrote:Nilsson wrote:De som kommer är följande La-surf, Surfer.se plus att takoon Nova 2, med största sannolikhet kommer att vara där, så passa på att handla billigt!(kanske)
Märken:
Slingshot
Takoon
Cabrinha
Mina Wipika wip kommer oxå att säljas där!!!!!!!!!!!För min del så kommer jag att köra demo på Ozon kites
OK det är bara så vi vet :confused2:
Mvh Roger -
eagletech19 wrote:HBGSurfer wrote:Nilsson wrote:De som kommer är följande La-surf, Surfer.se plus att takoon Nova 2, med största sannolikhet kommer att vara där, så passa på att handla billigt!(kanske)
Märken:
Slingshot
Takoon
Cabrinha
Mvh RogerVem ska behöva veta vad?
-
HBGSurfer wrote:eagletech19 wrote:HBGSurfer wrote:Nilsson wrote:De som kommer är följande La-surf, Surfer.se plus att takoon Nova 2, med största sannolikhet kommer att vara där, så passa på att handla billigt!(kanske)
Märken:
Slingshot
Takoon
Cabrinha
Mvh Roger
Vem ska behöva veta vad?
Har du ingen humor 🙂
Logga in för att svara.