Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing demo/party dag i varberg

• patrikol

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 17:59

@gh0st 424790 wrote:

Attans, ännu en post där jag kom en minut för sent. Verkar vara en sådan dag idag.. Hah! o tjejen som alltid brukar klaga på att jag kommer en minut för tidigt!

He He 🙂

• djevulen

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 18:02

ändrade lösen till eh-rules,,prova det

• johanw

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 18:06

funka för mig nu efter de nya lösenordet..

• patrikol

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 18:12

Jag kom också in med det nya lösenordet men hade ingen behörighet att spara ner filmerna.

• johanw

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 18:24

funkar för mig.. går bara att ladda ner en fil åt gången dock.. men de e najs ändå typ 550kb/s

• larssa

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 18:48

@djevulen 424721 wrote:

klart jag drar ut på söndag larsa,ser ut att bli en guld-dag

Då kommer kanske jag om jag æ nykter nog att køra :crazy:

• djevulen

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 20:04

@Larssa 424808 wrote:

Då kommer kanske jag om jag æ nykter nog att køra :crazy:

gött å höra larsa,,festa inte förmycket med syrran nu bara,,,hälsa å gratta henne

• gonzo

Medlem
    27 oktober, 2007 vid 00:01

ja ta det lungt med spriten eler så skaffa en chaffis för på söndag blir det åka avvore kul å testa lite kites

• budokai

Medlem
    27 oktober, 2007 vid 09:31

@djevulen 424756 wrote:

nu när det inte bidde något så får ni tanka lite film istället klicka bara här ftp://87.96.177.118 när det kommer upp en ruta skriver ni i user-rutan steffo och i pass skriver ni göteborg sen e det bara högerklicka på det ni vill ha och kopiera,,,,,,ha det ungdommar

Tackar!

• jonaish

Medlem
    27 oktober, 2007 vid 09:54
    JohanW;424709 wrote:
    låter perfa!

Molto perfa.. fö faiiin

• svinet

Medlem
    27 oktober, 2007 vid 17:16

@djevulen 424756 wrote:

nu när det inte bidde något så får ni tanka lite film istället klicka bara här ftp://87.96.177.118 när det kommer upp en ruta skriver ni i user-rutan steffo och i pass skriver ni göteborg sen e det bara högerklicka på det ni vill ha och kopiera,,,,,,ha det ungdommar

Bra tryck i slangen tackar!

• djevulen

Medlem
    27 oktober, 2007 vid 18:19

imörgon kommer jag ha med en rew 11 för testning,så ser ni en lönnfet å blek skåning med ett jätteleende så e det bara jag,det e bara å testa en tur

• krillan82

Medlem
    28 oktober, 2007 vid 12:56

okej. vilka tider gäller? är det demo både lör å sön. vi plannerar att dra upp dit redan på fredag kväll. Någon som fixar fest på lördagskvällen kanske? Vilka märken ska dema?

• haze

Medlem
    28 oktober, 2007 vid 14:02

NAISH är alltid på när det gäller sådan här grejor 😉

• djevulen

Medlem
    28 oktober, 2007 vid 14:06

jag e tyvärr upptagen fre-lör men söndag e jag på plats,,,tror att skotten kommer med eh å jag har en rew i bagaget åxå,någon annan som vill fixa med demo-dagen så hör av dig

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing demo/party dag i varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.