Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › demo/party dag i varberg
-
Jag kom också in med det nya lösenordet men hade ingen behörighet att spara ner filmerna.
-
funkar för mig.. går bara att ladda ner en fil åt gången dock.. men de e najs ändå typ 550kb/s
-
ja ta det lungt med spriten eler så skaffa en chaffis för på söndag blir det åka avvore kul å testa lite kites
-
@djevulen 424756 wrote:
nu när det inte bidde något så får ni tanka lite film istället klicka bara här ftp://87.96.177.118 när det kommer upp en ruta skriver ni i user-rutan steffo och i pass skriver ni göteborg sen e det bara högerklicka på det ni vill ha och kopiera,,,,,,ha det ungdommar
Tackar!
-
@djevulen 424756 wrote:
nu när det inte bidde något så får ni tanka lite film istället klicka bara här ftp://87.96.177.118 när det kommer upp en ruta skriver ni i user-rutan steffo och i pass skriver ni göteborg sen e det bara högerklicka på det ni vill ha och kopiera,,,,,,ha det ungdommar
Bra tryck i slangen tackar!
-
imörgon kommer jag ha med en rew 11 för testning,så ser ni en lönnfet å blek skåning med ett jätteleende så e det bara jag,det e bara å testa en tur
-
okej. vilka tider gäller? är det demo både lör å sön. vi plannerar att dra upp dit redan på fredag kväll. Någon som fixar fest på lördagskvällen kanske? Vilka märken ska dema?
-
jag e tyvärr upptagen fre-lör men söndag e jag på plats,,,tror att skotten kommer med eh å jag har en rew i bagaget åxå,någon annan som vill fixa med demo-dagen så hör av dig
Logga in för att svara.