Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Demostrand kring Halmstad imorgon?

• Demostrand kring Halmstad imorgon?

Publicerad av milkman på 3 maj, 2014 vid 22:12

Efter typ 10 år med kiting i vår Surfbuss så inser jag att jag helt missat vart de flesta kitar kring Halmstad på NV… Några tipps?
    Vi tänkte köra demo med kiter från Ozone och brädor från Nobile, men vet inte riktigt vart vi ska ta vägen 🙂

Någon som har ett bra förslag?

lima-ko svarade 10 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • lima-ko

Medlem
    4 maj, 2014 vid 07:14

Tjena Jens,

De som har bäst utrymme för att hålla demo är nog;
    #Påarp – ganska liten strand (eller den är lång men inte så extremt bred innan det kommer sånt där gräs som lätt ger puspunka, med Sthlmsmått är den dock gigantisk ;), heh) men gott om utrymme på vattnet, som ett mindre Läjet typ.
    #Lagans mynning – har ni säkert redan kört, stor strand och hur mycket utrymme som helst på vattnet, lite långt att kånka grejerna kanske.
    #Ringenäs, bäst om ni vill ha vågor, hinner nog dock inte bygga speciellt mycket idag, gott om plats på strand och i vatten, skickar det på bra kommer det vara en hel del vindsurfare också.

Använd http://surfses.com/index.asp och gå med i gruppen Halmstad kite så ser ni hur tankarna går för dagen. Kan med fördel användas i hela landet så slipper man alla ”gilla det – gilla det här också – titta på mig – titta på mig” på Facebook ;).

• milkman

Medlem
    4 maj, 2014 vid 10:50

Hello. Fin sufses blivit, har reggat konto nu 🙂
    Det blev Malens havsbad tillslut. Det var ganska mycket norr. Chrono är ute och åker redan. snart går det att få bättre tryck! 🙂

• lima-ko

Medlem
    4 maj, 2014 vid 11:08

Ja, den har blivit riktigt snygg efter uppdateringen. Perfekt, sprid den uppe i Sthlm/Gotland vetja ;), perfekt när man kommer på besök, riktigt smidig och lätt att lämna liverapport från spot (även där täckningen är mindre bra, typ Torö).

Aha, Malen fungerar ju också fint.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Demostrand kring Halmstad imorgon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.