Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Den allmänna bilden av att vindsurfa…

• emil_h

Medlem
    10 oktober, 2006 vid 18:11

Asgarv

Ja, tyvärr tror jag också att folk har den bilden.

• calle_b

Medlem
    10 oktober, 2006 vid 18:18

Låt dom ha den… Bara coolt 😉

• bjornen

Medlem
    10 oktober, 2006 vid 18:23
    MBO wrote:
    FYI:
    Det är detta våra arbetskamrater/släkt/vänner/grannar generellt tycker att vi håller på med.

http://www.youtube.com/watch?v=X3szZwPxYiU

Gillar den randiga flytvästen – Watski?

Vadå !? Jag håller i alla fall på med det….känns det som ibland 😉

• sinker

Medlem
    10 oktober, 2006 vid 18:59

Underbart! Men är det verkligen 95? Min Surfpartner var från 85… Ja just det det var Lysekil 😉

Men vem har gjort låten som vi hör i början ”saknar du ingen tjej… ställ dig på brädan det är skönt” Skulle vara kul att ha den på mp3.

/sinker

• Oregistrerad

Gäst
    10 oktober, 2006 vid 19:19
  • hillstrom

Medlem
    10 oktober, 2006 vid 19:42

Är inte det där den perfekta bilden av sporten? – ALLA kan ha kul på sitt sätt på en surfbräda? :laugh:

För övrigt tror jag nog fotografen har fått sig åt minstånde en eller två glas förmycket.. inte allt för stadig på handen :cool2:

• kurtkomet

Medlem
    10 oktober, 2006 vid 19:55

Tycker den är härlig! Klockren med soudtrack. Skön kontrast till alla extrema SA- och – Maui-filmer. Är det inte någon på konfen som pysslat ihop den förresten? tyckte att jag såg den för inte allt för länge sedan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Den allmänna bilden av att vindsurfa…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.