Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Den Stora Klagotråden
Taggad: den stora klagotråden, klagotråd, skit
-
Den Stora Klagotråden
billie svarade 7 år, 1 månad sedan 81 Medlemmar · 203 Svar
-
Känns som det är första vettiga proggen på hela hösten nu till helgen. Och vad händer då – jo, man blir ensam med ungarna utan minsta chans till barnvakt.
Kanske dags att damma av idén med att skaffa en gammal folkabuss som mobilt bollhav. Någon som har en kubik plastbollar över? -
Walle_gbg;588716 wrote:Känns som det är första vettiga proggen på hela hösten nu till helgen. Och vad händer då – jo, man blir ensam med ungarna utan minsta chans till barnvakt.
Kanske dags att damma av idén med att skaffa en gammal folkabuss som mobilt bollhav. Någon som har en kubik plastbollar över?Bara att glida in på närmaste McDonalds och ta någar bollar under tröjan. Upprepa sedan proceduren ett par hundra gånger och du har förmodligen fått tillräckligt. Och om någon i personalen frågar vad du håller på med är det bara att snäsa till att kunden minsann alltid har rätt så springer de iväg som rädda sälar.
För övrigt är idén att skaffa en bollbuss alldeles utmärkt, kanske något att börja marknadsföra till föräldralediga pappor?
-
Walle_gbg;588716 wrote:Känns som det är första vettiga proggen på hela hösten nu till helgen. Och vad händer då – jo, man blir ensam med ungarna utan minsta chans till barnvakt.
Kanske dags att damma av idén med att skaffa en gammal folkabuss som mobilt bollhav. Någon som har en kubik plastbollar över?Bara för att du frågar i just den här tråden får du det fina tipset att det bara behövs bara 1 st boll för att fylla en kubik om du väljer rätt sort. 85 cm och levereras precis som en kite komplett med pump.
http://www.rusta.se/gymboll_85_cm_p75101235.htmlFör övrigt kan ni andra planera åkning på lördag förmiddag eftersom jag sitter på ett flyg då. Ni andra som ska med morgonflyget kan boka av resten av dagen eftersom det dessutom garanterat kommer att bli försenat…
-
Kanske dags att damma av idén med att skaffa en gammal folkabuss som mobilt bollhav. Någon som har en kubik plastbollar över?här har du länken som kan ge dig mer tid på brädan ;
http://www.blocket.se/stockholm/Bollhav_24727263.htm?ca=11&w=1
-
Kanske dags att damma av idén med att skaffa en gammal folkabuss som mobilt bollhav. Någon som har en kubik plastbollar över?och till att lägga dem i rekommenderas denna van så får ungarna playstation och platt tv oxå ; http://www.blocket.se/vasternorrland/Cheva_Van_Mark_III_High_Top_i_Toppskick_24653411.htm?ca=11&w=3
-
Vad mycket is och snö det är. Blir nog premiär efter midsommar i år.
Fituna ligger förresten i Frankrike.
-
Är det allvarligt om man slår ihjäl någon? Jag tänkte på om det finns förmildrande omständigheter, ja typ tillfälliga sinnesförvirringar, depressioner o så?
-
Inte så länge det lockar fram lite vind och vår. Då får man nog medalj.
-
Äh, skit osså. Jag går och korkar upp nu, ring o väck mig när isdjäveln är borta!
-
Här är jag din fule fan… Men du ligger väl och sover som gamla stofiler brukar göra…
Du kan väl göra en god insats för vindsurfingsverige och gå ner till Fituna och börja såga bort isen. Den motionen skulle göra din lekamen gott. -
Faan va soligt det är idag! Undrar vart den där förb… ida tagit vägen? nu får sommaren ta och komma med stormsteg annars bryter jag ihop fullständigt!
-
Var nere vid havet och kollade idag. Bara en massa sten under isen ju
-
Var nere vid havet och kollade idag. Bara en massa sten under isen ju
Logga in för att svara.