Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Denna pump?
-
Brickan wrote:Ingen mer än jag som funderat på att använda vinden still att fylla inte pumpa tryck utan bara fylla Le så kan man pumpa i resten kanske halva jobbet fixat.
Ska slänga ihopp en ritning!Jo faktiskt, tänkte mig en karftig plastsäcka med en styv ring i ändan (ha ha ha) och en slang kopplad till andra (ha ha ha)
-
Grattis, genom att ens orka diskutera ämnet “el-pump” så har ni bevisat att ni nu mentalt är redo att slippa pumpandet en gång för alla….
…tror inte jag behöver säga mer. Ha ha.
/Kaj(Tech)
-
ollfa297 wrote:Brickan wrote:Ingen mer än jag som funderat på att använda vinden still att fylla inte pumpa tryck utan bara fylla Le så kan man pumpa i resten kanske halva jobbet fixat.
Ska slänga ihopp en ritning!Jo faktiskt, tänkte mig en karftig plastsäcka med en styv ring i ändan (ha ha ha) och en slang kopplad till andra (ha ha ha)
Faktiskt borde funka men då jag inte tycker det är något problem att pumpa så meckar jag inte ihop något.
-
Cortex wrote:Grattis, genom att ens orka diskutera ämnet “el-pump” så har ni bevisat att ni nu mentalt är redo att slippa pumpandet en gång för alla….
/Kaj(Tech)
Den här gången håller jag med dig orkar man inte pumpa så kan man köra foil eller förresten nä det är ett nederlag för foilfolket att bli klassade som trötta jävlar som inte orkar pumpa och så mycket vet jag om folk som kör foil att dom inte hamnar i det facket
-
Cortex wrote:Grattis, genom att ens orka diskutera ämnet “el-pump” så har ni bevisat att ni nu mentalt är redo att slippa pumpandet en gång för alla….
/Kaj(Tech)
Det kan ju ha med göra att man e så jävla pryl kåt…
Logga in för att svara.