Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Design på bräda??

• Design på bräda??

Publicerad av fifi på 12 oktober, 2005 vid 23:44

Jaha, nu är det så att jag sitter och spånar lite på vad jag vill ha för design på min nya bräda och har en rejäl ide torka och behöver hjälp!!!

Kom med förslag, men ha i åtanke på att jag är en tös…så inga pinuppor o sen kanske man även ska tänka på att den en dag ska säljas så inget med för mycket rosa och tjejgrejor på heller…..hmm ja det är klurigt

kom på någon ide, kvittar om den är tokig för mitt enda o hittils bästa förslag är att ha granskog o en röd stuga på undersidan o en dalahäst på ovansidan för det är ganksa orginellt.
    Det andra (och som egentligen inte är ett förslag) är en rosa bräda med döskallar i en ännu mer rosa färg…fast den kan bli klurig att bli av med sen…

Som sagt, vad som helst…bring it on, tack!

rocco svarade 19 år, 5 månader sedan 26 Medlemmar · 65 Svar
  • 65 Svar
  • fifi

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 23:45

och jag vet att Sam han e så förtjust i sin med en slips och gärna skulle vilja skriva det som förslag…men det köper jag inte så det är ingen mening med det Sam smirk.gif

• sbjorne

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 00:20

Du e ju skåning…. så du får väl lägga skånska flaggan på ena sidan… kanske med en gås eller två…. grin.gif

• ian

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 00:46

har hört att det är inne med jonaish-design, helt rätt just nu wink.gif

…annars vore ju en svart bräda med en gul banan på rätt så festligt.

• samhansson

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 06:16

Slips eller fluga funkar inte med leveransen

• loca

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 07:00

FIA.. du måste köra på döskalle varianten… allt för att matcha nessesären…

• zilversurfarn

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 07:17

Varför inte nåt i den hä stilen…
    b_pussykite.jpg

• ollefax

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 08:02

kan man få se en bild på den omtalade slipsbrädan?

• kasimir

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 08:36

nått sånt här kanske?

• larssa

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 08:38

Varför inte nåt sånt här..

• kasimir

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 08:47

eller nått sånt här grin.gif

• kasimir

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 08:48

grin.gif

• annas

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 09:02

Internationella ornitologerernas logga kanske ?

• flip

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 09:13

hahaha kool hund

• zoolander

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 09:20

Svar till:

Jaha, nu är det så att jag sitter och spånar lite på vad jag vill ha för design på min nya bräda och har en rejäl ide torka och behöver hjälp!!!

Kom med förslag, men ha i åtanke på att jag är en tös…så inga pinuppor o sen kanske man även ska tänka på att den en dag ska säljas så inget med för mycket rosa och tjejgrejor på heller…..hmm ja det är klurigt

kom på någon ide, kvittar om den är tokig för mitt enda o hittils bästa förslag är att ha granskog o en röd stuga på undersidan o en dalahäst på ovansidan för det är ganksa orginellt.
    Det andra (och som egentligen inte är ett förslag) är en rosa bräda med döskallar i en ännu mer rosa färg…fast den kan bli klurig att bli av med sen…

Som sagt, vad som helst…bring it on, tack!

[/ QUOTE ]
    en stor fet kuk hade passat dig.. och visst hade det varigt roligt att surfa omkring p[ en kuk!

• fifi

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 10:41

Tack för alla fina/störda förslag…..hunden ligger på priolistan för tillfället smirk.gif

gärna fler förslag….

När det känns nog med förslag kan jag lägga upp de jag gjort o sen får folket i svensk demokratisk anda rösta fram bästa o sen blir det väl det i så fall….

Sida 1 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Design på bräda??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.