Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Design på bräda??
-
Jaaaaa vikken dröm o ha ludde på brädan
…fast bara om jag får göra ditt hår rosa och sen sätta dig på en penna, som trollen man hade på lågstadiet!!!
-
mm men bara jag slipper sitta på pennan på rikigt. . det kan johan mycket bättre
-
fråga jonaish om han inte kan måla nått hett till dig fia…”
-
Ska den säljas på IKEA också den kan ju heta Kitebrädan Fia alt. Ingvar Kamprad PRO SERIES
-
vettefan nått skit ja hitta.. fråga hugge han har bättre till o göra dom såhär.
-
Klart du ska ha vovven, Bubban o Gandalf kan stå modell
Kuken var ju rätt snygg ha ha ha
-
Svar till:
Svar till:
Jaha, nu är det så att jag sitter och spånar lite på vad jag vill ha för design på min nya bräda och har en rejäl ide torka och behöver hjälp!!!
Kom med förslag, men ha i åtanke på att jag är en tös…så inga pinuppor o sen kanske man även ska tänka på att den en dag ska säljas så inget med för mycket rosa och tjejgrejor på heller…..hmm ja det är klurigt
kom på någon ide, kvittar om den är tokig för mitt enda o hittils bästa förslag är att ha granskog o en röd stuga på undersidan o en dalahäst på ovansidan för det är ganksa orginellt.
Det andra (och som egentligen inte är ett förslag) är en rosa bräda med döskallar i en ännu mer rosa färg…fast den kan bli klurig att bli av med sen…Som sagt, vad som helst…bring it on, tack!
[/ QUOTE ]
en stor fet kuk hade passat dig.. och visst hade det varigt roligt att surfa omkring p[ en kuk![/ QUOTE ]
ja jag rostar pa en ron burgundy PRO KUK model
-
Ta brädan olackad och skicka den till Robban i Umeå !
Lovar att du blir nöjd.
http://www.hotpaintart.com
Logga in för att svara.