Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Designa en knapp för våra Ozone/Nobile deals – vinn en våtdräkt

• Designa en knapp för våra Ozone/Nobile deals – vinn en våtdräkt

Publicerad av milkman på 10 mars, 2008 vid 12:58

Vi har precis tagit fram ett par kanon-deals som vi ska köra i sommar. Men vi behöver lite hjälp med hur vi skall presentera dom snyggt. Vi kan med viss avsaknad av stolthet troligen titulera oss som ägare av den fulaste shopen i Surfsverige. Det vore roligt om våra erbjudanden ser mer proffsigt ut 🙂
    En tävling för er designkunniga kändes på sin plats. Vi utmanar er som kan bättre än oss (typ alla då) att ta fram några “knappar” som vi kan använda både i tryck, på web och på andra smarta sätt för att presentera våra erbjudanden. Vinner du röstning här på forumut så blir en Pro-Limit 2008 Assault (5/3) din.

Deals är som följer:

Stormkiten gratis När du köper två kompletta SportII eller EdgeII så bjuder vi på en kite för de riktigt hårda dagarna. En LightII 3m eller 5m. (Kan uppgraderas till komplett kite med bom /väska för 1990kr)
    Rolig lättvind för 1995kr! Lägg till 1995kr när du köper din vanliga twintip från Nobile så får du en Nobile Skimboard också (normalt 3990kr). Enda brädan som gör lättvind roligt!
    Våtdräkten gratis Vi bjuder på en våtdräkt (PL assault 5/3)när du köper ny komplett kite och bräda samtidigt!
    Kom igång för bara 15440kr Komplett startpaket med Kite, Bräda, Våtdräkt och Sele till kanonpris
    Kita nu, betala när det passar Vi kan sjukta upp din betalning i tre eller sex månader.

Ni läser mer om tävlingen och hur det går till här: http://www.kitekraft.se .

Eventuella bidrag lämnas i denna tråd. (minst tre tävlande för att det skall bli någon tävling)

zilversurfarn svarade 16 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • pjoter

Medlem
    10 mars, 2008 vid 14:50

smart…. lite billigare än att anlita en designer va?

har två små frågor om reklamen bara,
    1: får man inte med väska med “stormkiten”?
    2: Får man fråga vilka andra skims och lättvindsbrädor du testat eftersom nobiles är den ENDA roliga? Om jag inte minns helt fel så tycker du ju lättvind är sjukt tråkigt oavsett vad man kör.

Hoppas verkligen inte jag förstör din reklam här nu….. 🙂

• nic

Medlem
    10 mars, 2008 vid 15:16
    pjoter;450872 wrote:
    smart…. lite billigare än att anlita en designer va?

har två små frågor om reklamen bara,
    1: får man inte med väska med “stormkiten”?
    2: Får man fråga vilka andra skims och lättvindsbrädor du testat eftersom nobiles är den ENDA roliga? Om jag inte minns helt fel så tycker du ju lättvind är sjukt tråkigt oavsett vad man kör.

Jag svarar på 1.
    Man får en bag i gediget ripstop. Enkelt, genialt. Detta är för de flesta den enda bag man använder eftersom man ändå kör med quiverbag om man har mer än en kite. (Å bom har man ju redan)

nic

• milkman

Medlem
    11 mars, 2008 vid 06:00

@pjoter 450872 wrote:

smart….

Kostar nog samma.. Men roligare att ge nått till dom som kitar och kanske tycker detta är skitlätt. Sen tyckte jag det var ett roligt sätt att lansera det på.. Nä. Lättvind suger oavsett – roligare när det blåser.
    Det är lugnt, kul du engagerar dig 🙂

• luuddee

Medlem
    11 mars, 2008 vid 08:51

den där skimboarden pjott e faktiskt jevligt kul. . går at köra långt mycket tidigare än något annat jag testat. och det e riktigt kul faktiskt men kan göra mycket kul saker på den

• hildingdude

Medlem
    11 mars, 2008 vid 10:07

Skimboard e trevligt somfan! jag har en och man kan göra mycket balla grejjer även om de inte blåser. om man skejtar e de roligt å köra skim då känslan är rätt lik förutom att tricken blir mycket svårare!

Är det något speciellt som måste vara med i loggan? bokstav eller liknande?

• petter_f

Medlem
    11 mars, 2008 vid 11:25

@Milkman 450868 wrote:

När ni skickar in bidragen godkänner ni också att Dexus AB använder det för sin marknadsföring av http://www.kitekraft.se. [from the website]

Just wondering, if you don’t get enough entries to make it a contest would you still use one of the entries if you thought it was good enough, and award the prize? Or if you end up using an entry for something else?

Or are you (we) giving up all rights as soon as we sent it in? Hope I don’t sound grumpy 🙂 I might be able to put some time into it and just want to know what the deal is.

Cheers.

• pjoter

Medlem
    11 mars, 2008 vid 14:55

Jo skimboard är helt klart skitkul! men frågan är ju om det måste vara en nobile skim för att det ska bli kul. tror faktiskt dom flesta skims är roliga.

• pjoter

Medlem
    11 mars, 2008 vid 14:57

på tal om skim ska jag nog ta en vända till habo å köra lite skim om en halvtimme.

• nic

Medlem
    11 mars, 2008 vid 15:26
    pjoter;451078 wrote:
    på tal om skim ska jag nog ta en vända till habo å köra lite skim om en halvtimme.

Jag blev med sugen att blöta ner min skim nu 🙂 fast av någon anledning känns det mer som en sommarbräda … helst för barfotadagar.

nic

• milkman

Medlem
    11 mars, 2008 vid 17:22

Kul med intresset. Här kommer några svar på frågor:

About the rights (reasonable question btw), a clearification might be in place:
    When you send you competition contribution in you also give Dexus AB the rights to use it for the marketing of Kitekraft in print, web and images(http://www.kitekraft.se). You will still be credited in writing on info site. We will choose freely from contributions and only use one “button” per deal. Any “button” we use will be rewarded with a t-shirt.

About the competition:
    The wetsuit competition is a vote on in this thread posted contributions. Any registered forum user will be able to vote. This means that the winner of the suit might very well be someone whos button we dont end up using.
    (It only needs three atendants, if there is only two – ask a buddy to contribute as well. Shouldnt be a problem to be enough contendants?)

Om grundkraven på knappen (logga, bokstav etc.) :
    Annat än kraven som postats på http://www.kitekraft.se framsida så finns inget annat ramverk. Det finns loggor i .zip fil på info sidan dock. Det är fritt att använda dessa till detta om ni tror det behövs – men ni måste som sagt inte. Väldigt fria händer med andra ord. 🙂

Övrigt:
    Jag glömde ju ett erbjudande. Jag har lagt till det i listan (Nu är alla med, det blir inga fler).

• petter_f

Medlem
    11 mars, 2008 vid 18:18

@Milkman 451132 wrote:

(It only needs three atendants, if there is only two – ask a buddy to contribute as well.

… yeah, but my buddies don’t like me.

Thanks for the explanation. Sounds all cool, we’ll see if I can get some time over to put pen on paper. 😉

• zilversurfarn

Medlem
    16 mars, 2008 vid 23:24

Nåt sånt här kanske?

kite-3.png wettie-1.png

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Designa en knapp för våra Ozone/Nobile deals – vinn en våtdräkt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.