Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Det absolut bästa…

• Det absolut bästa…

Publicerad av pepa på 22 februari, 2004 vid 00:19

Idag var den absolut bästa dagen någonsin inom kite för mig. Och det sjuka var att det blåste 8-12 knop och jag hade min 14… Och inga fotstroppar… Och tre meter vågor… Och en gammal 5’10 Cabrinha directional…

Ikrokad, urkrokad, bindningar, fotstroppar, surfbräda, wakeskate, pulleybar, tvålinors, fyralinors, twin tip, directional, liten, stor, wake style, board off, slider, snö, is, vatten, skidor, snowboard, platt, vågor, chop, kallt, varmt, mm, mm….

Rör om i grytan och le åt resultatet.

anonym-anvandare svarade 21 år sedan 3 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2004 vid 00:47

börja vågsurfa istället då…

• pepa

Medlem
    22 februari, 2004 vid 00:51

Jag har redan testat det men tyckte inte det var så roligt.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2004 vid 00:53

hur kul är kite de första gångerna jämfört med efter 3år då?
    blir ju roligare ju bättre man e…

om inte vågsurfing är kul varför är kitea i vågor så kul då?

• anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2004 vid 01:43

….slipper paddla ?

• anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2004 vid 02:26

Vet inte. Men det var bara känslan i hela kvällen. Jag satte lite HP också så det var inte bara vågorna.

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 02:59

Svar till:

Idag var den absolut bästa dagen någonsin inom kite för mig. Och det sjuka var att det blåste 8-12 knop och jag hade min 14… Och inga fotstroppar… Och tre meter vågor… Och en gammal 5’10 Cabrinha directional…

Ikrokad, urkrokad, bindningar, fotstroppar, surfbräda, wakeskate, pulleybar, tvålinors, fyralinors, twin tip, directional, liten, stor, wake style, board off, slider, snö, is, vatten, skidor, snowboard, platt, vågor, chop, kallt, varmt, mm, mm….

[/ QUOTE ]

tre meter?? skulel nog vilja säga 5m face jag…

så här glad var du…

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 03:00

Så här glad var Nino

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 03:00

O Galou var oxå glad

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 03:01

tom italienaren va glad

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 03:02

o Manu var glad

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 03:03

alla var glada utom du…

• anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2004 vid 03:37

Det var ju innan jag gick ut… När jag kom in igen var det helt tomt på kitebeach. Fick en hel solnedgång helt för mig själv på en av världens mest crowdiga kitebeacher. Och till råga på allt när det var fem meters faces… Kanske inte så konstigt att det var najs.

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 03:59

jag var faktiskt lite avis o lite suen på o tejpa puuh kameran på brädan din

• anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2004 vid 08:49

Svar till:

[/ QUOTE ]

Roligt att man kan uppleva nya erfarenheter trots att man surfat mycket tidigare, är väl en av tjusningarna med denna sport skulle ja tro!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Det absolut bästa…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.