Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Det absolut senaste
-
Det absolut senaste
Publicerad av hengo på 29 september, 2008 vid 10:42sourra svarade 16 år, 3 månader sedan 14 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
vad f-n är meningen med den? Vad är den bra för? ….varför?
-
undrar hur ni hade haft det i habo om alla nybörjare körde såna där istället
-
probably ok, then all their kites would be unable to get back outta the water! 😀
-
HAhA , tillbaka på ruta 1 igen . Kan ju förfan likabra vindsurfa med tanke på den Monster bommen.
-
ahh den bommen är väl hur smidig som helst. Bra och go att hålla i… Eller var det ironi nu igen… hmmmmmm
-
Vogon Jeltz;503690 wrote:HAhA , tillbaka på ruta 1 igen . Kan ju förfan likabra vindsurfa med tanke på den Monster bommen.
Kan man skriva ihop två ord så ska man göra det…
Monster bommen = monsterbommenDu är härmed varnad 😮
/Sär skrivnings polisen
-
Det var på tiden! Robocop i ny skepnad?
Paraskiflex är för övrigt så jävla fett! Fattar ni inte att det är framtiden? Den har ju deltashape ser ni väl!?
-
Vill bara klargöra några saker:
1) Det är helt ok att vara ironisk
2) Det är helt ok att medvetet skriva en särskrivning.
(Kan jämföras med att det är helt ok att köra för fort bara man har gjort det medvetet… fyfy om man kommer på sig själv med att ojoj nu körde jag nog för fort.)
3) Jag är super allvarlig med detta… och det är lätt att hitta kite surfare som missbrukar vårt fina svenska språk som ger oss sådana möjligheter att para ihop en massa ord.PS! Klart jag är en hel festlig person. Annars hade jag ju varit som en särskrivning… (se bild)
Önskar er alla lycka till med att kombinera flera festliga ord till ETT riktigt fint och festligt ord :rolleyes:
Med de allra vänligaste hälsningarna
/Sär skrivnings polisen
Logga in för att svara.