Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Det absolut senaste
-
Men absolut. stoppa jävlarna innan nån kommer till skada
hemsöker du andra OrdMissbrukare på andra forum?
-
mania;503999 wrote:Men absolut. stoppa jävlarna innan nån kommer till skada
hemsöker du andra OrdMissbrukare på andra forum?
Vad är ett forum för något?
Jag blev tipsad av en vän till mig som är ornitolog att det begicks brott på den här sidan. Han sa oxå att när ni muskulösa ungdomar åker runt i gummidräkter med dessa färgsprakande drakar så skrämmer ni vettet ur alla stackars fåglar. Jag har märkt det själv för det var bra länge sedan jag såg en röd stjärt flyga förbi utanför mitt hus nu.Och precis som du säger så dröjer det inte länge innan någon blir skadad av det här… Be careful out there
Over and out
/Sär skrivnings polisen -
Sär skrivnings polisen;503991 wrote:3) Jag är super allvarlig med detta… och det är lätt att hitta kite surfare som missbrukar vårt fina svenska språk som ger oss sådana möjligheter att para ihop en massa ord.
Snyggt…
-
Schmitz;504034 wrote:Snyggt…
doh
Tur för dig att jag inte är ironi polis eller intelligens polis.
Du kanske skulle ha läst punkt 1 och 2 innan :tongue:.Lägg märke till den röda fetstilen nu. Gjort så att alla ska kunna förstå att det är ironi i inlägget.
Tillbaka till jobbet
/Sär skrivnings polisen -
Det blir lurigt när någon är så ironisk att han låtsas att han inte förstår ironi.
Ännu lurigare blir det när det kommer en annan och låtsas att han inte förstår att den förste är så ironisk att han låtsas att han inte förstår ironi. Ännu ännu lurigare blir det när det kommer en tredje och ger sken av att han inte förstår att den andre låtsas att han inte förstår att någon är så ironisk att han låtsas att han inte förstår ironi. Och ännu ännu ännu lurigare blir det när det kommer en fjärde… -
@sourra 504158 wrote:
Det blir lurigt när någon är så ironisk att han låtsas att han inte förstår ironi.
Ännu lurigare blir det när det kommer en annan och låtsas att han inte förstår att den förste är så ironisk att han låtsas att han inte förstår ironi. Ännu ännu lurigare blir det när det kommer en tredje och ger sken av att han inte förstår att den andre låtsas att han inte förstår att någon är så ironisk att han låtsas att han inte förstår ironi. Och ännu ännu ännu lurigare blir det när det kommer en fjärde…haha Bara du kan vara så lurig Johan 😉
-
i detta fallet var det väl ganska uppenbart att polisen skyllde sitt misstag på en i efterhand påstådd ironi?
Logga in för att svara.