Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Det är ett hål i brädan…
-
Simon, var det inte den här du körde med?
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=73634815199 kr… Lite “dyrt” för skitgrejer antar jag men fungerade ju bra för dig. Hoppas på att det är TB Sjösport du menar påven! Åker dit och chackar då…
Någon aning om vad grejerna kostar?…
-
Tim.Eriksson;635503 wrote:Simon, var det inte den här du körde med?
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=73634815Har ett vagt minne av att den där är polyesterbaserad. Kolla innehållsförteckningen så den inte äter upp frigoliten.
-
stefanlindmark;635570 wrote:Har ett vagt minne av att den där är polyesterbaserad. Kolla innehållsförteckningen så den inte äter upp frigoliten.
Nu får du ju lugna ner dig..
-
Svenne;635582 wrote:Inge jävla plastic padding!
Nu får du ju lugna ner dig..
-
Jag skulle inte våga snåla på en lagning runt fen el mastbox om jag skulle använda brädan i Jeri.
-
Jag skulle inte våga snåla på en lagning runt fen el mastbox om jag skulle använda brädan i Jeri.
-
Tim.Eriksson;635503 wrote:Hoppas på att det är TB Sjösport du menar påven! Åker dit och chackar då…
Någon aning om vad grejerna kostar?…
Exactly, TB SJÖSPORT (tappade namnet).
Det kostade några spänn, men grejerna räcker ju till rätt många lagningar. Dumsnålt att fuska när man åker till andra sidan klotet, en ny planka kostar ju lite mer! -
Nej nej, dumsnålt är det enda vettiga. Nu åker vi alla till Clas Ollon och köper varsin tub Gelcoat.
-
Leo har köpt en Chilli 2008:a, så han har en bräda. Han vill bara göra en riktigt billig lagning, så han kan använda sin FSW bräda när det går lite mer vågor än vanligt.
Brädan har tagit in MYCKET vatten, är mjuk på ett stort område framför boxen. När hålet upptäcktes, rann det ut vatten i flera timmar.
-
jonteasu;635678 wrote:Leo har köpt en Chilli 2008:a, så han har en bräda. Han vill bara göra en riktigt billig lagning, så han kan använda sin FSW bräda när det går lite mer vågor än vanligt.
Brädan har tagit in MYCKET vatten, är mjuk på ett stort område framför boxen. När hålet upptäcktes, rann det ut vatten i flera timmar.
Jaja, nu börjar vi närma oss sanningen…
Laga boxen lär inte hjälpa när resten av brädan redan är kattskit. Ni har mer att göra helt enkelt.
Logga in för att svara.