Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing det är för få ungdomar som åker…

• det är för få ungdomar som åker…

Publicerad av anonym-anvandare på 15 september, 2005 vid 11:10

allså jag undra bara om det finns fler ungdomar som vindsurfar i uppland trakterna.. än så länge vet jag 4 som vindsurfar, som e 14 år.

P.s var det nån annan som åkte i går det var typ 16-20 ms helt sjukt

silversurfarn svarade 19 år, 7 månader sedan 28 Medlemmar · 42 Svar
  • 42 Svar
  • lolve

Medlem
    15 september, 2005 vid 13:03

jag e 15(fyller 16 den 27sep)
    men jag hör in the deep south(skåne):D

• ungdomen

Medlem
    15 september, 2005 vid 13:09

jaj laugh.gif de va väll lite synd 😛 jag vad över riggad igår med en 3.0 grin.gif

• charl8

Medlem
    15 september, 2005 vid 13:23

Jag är ganska så ung…..
    Optimistisk -70 laugh.gif laugh.gif

• aggrosurf

Medlem
    15 september, 2005 vid 13:36

asgarv

• jonaish

Medlem
    15 september, 2005 vid 14:25

mm ja med 16 snart å kör i skåne shocked.gif

• chrillecarlsjo

Medlem
    15 september, 2005 vid 14:55

Nyss fyllda 18! Kör nästan alltid i Varberg, men ett fåtal ggr uppe i Karlstad!
    /C

• lundvall

Medlem
    15 september, 2005 vid 15:13

Är 16 och kör i Göteborg.. 4.0 va arningen stort igår wink.gif Men fick till fina hopp iaf wink.gif

• militaren

Medlem
    15 september, 2005 vid 15:27

precis fyllt 19 år och hänger i stockholmstrakten och på den finska kusten så klart..

• fastforward

Medlem
    15 september, 2005 vid 15:55

Det har nog med att göra att vindsurfing är en ganska dyr sport och att man i stort sett är beroende av bil för att kunna komma iväg och segla. Själv skulle jag ha velat börja när jag var yngre (25 nu) men har inte haft pengar helt enkelt. Men det är väl bara att säga grattis till de som har möjligheten. Surfa på

• anders_hoffman

Medlem
    15 september, 2005 vid 18:15

Blev 18 i somras tog körkortet elva dar efter (vilken befrielse!!!).. Håller till runt storstan.. Så visst finns det väl ett par ungdomar iaf:P

• baywatch

Medlem
    15 september, 2005 vid 19:26

På god väg mot 21, är väl ungdom ett tag till hoppas jag…
    Sitter på eksjö garnison och tittar på den vål sträckta flaggan. Det e inte bra för nerverna, när man vet att 3.7 ligger där hemma och väntar tongue.gif

• ungdomen

Medlem
    15 september, 2005 vid 19:49

va fan laugh.gif det finns ju några men ingen under 15??

kan dom inte sänka pricerna på grejerna så jevla dyrt när man inte har ett job och pengarna kommer från föreldrarna…

• woppe

Medlem
    15 september, 2005 vid 19:56

Jag är 17 år och började surfa i somras på en surfingbräda som pappa köpte när han kom hit till Arvika för 30 år sedan laugh.gif
    Jag tycker surfingen är riktigt rolig och jag ska köpa ny utrustning.
    Avstånd är inget problem då jag bor 15 meter från vattnet på somrarna och 1.5 km på höst/vinter/vår.

När jag ändå håller på med mitt första inlägg här kanske jag kan ställa en fråga också. Jag har ingen våtdräkt än, och har därför inte surfat på en månad. Vad ska man tänka på när man köper våtdräkt? Ska den vara kort-/långärmad? Hur långt in på hösten / tidigt på våren kan man surfa om man har en våtdräkt?

• tdk

Medlem
    15 september, 2005 vid 20:00

Seriöst! Om du bara ska ha en dräkt, så köp en torris! Det är lättare att kyla ner dig på sommaren än att värma dig på vintern..

• danneman

Medlem
    15 september, 2005 vid 20:26

tdk som vanligt delade meningar grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif
    Köp en våtdräkt 3/5mm typ denna Med den klarar du dig med från april till november. och på dom varmaste dagarna på sommaren kan man köra utan eller med en billig shorty.
    På vintern är det ett fåtal som kör inget att rekomendera direkt! smirk.gif

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing det är för få ungdomar som åker…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.