Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Det blåser i rågelund ,!!!! – Vakna !

• Det blåser i rågelund ,!!!! – Vakna !

Publicerad av nn4an_mike på 20 juli, 2004 vid 04:57

tjena , det verkar blåsa i rågelund för stunden….. finns det någon som e sugen på att dra ner fort som attan innan det upphör så slå en signal. Bilen går från Gbg.

0708-640 987

mvh Micke smile.gif

pepa svarade 20 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • nn4an_mike

Medlem
    20 juli, 2004 vid 05:25

Det har slutat blåsa i rågelund. Om någon känner till något ställe som det blåser på idag , så e jag öppen för förslag.
    Jag kan tänka mig att åka till skåne om det blåser där….

telefonnummret e samma som ovan … nu går jag å lägger mig och kommer sova tills någon ringer. tongue.gif

Mvh micke

• funkyman

Medlem
    20 juli, 2004 vid 06:44

Jag vill också kita idag. Var blåser det????

• kiters_se

Medlem
    20 juli, 2004 vid 09:14

Jag kommer ner idag till Vallersvik/Frillesås och kommer att vara nere i veckan. Har med mig Falcon 13, Eagle 19 samt 2005 122cm bräda! Peter

• nn4an_mike

Medlem
    20 juli, 2004 vid 09:45

Det skall blåsa hela onsdagen enligt windguru …. funkar rågelund i östlig riktning eller bör man leta annan spot, vilken i så fall ?

• annas

Medlem
    20 juli, 2004 vid 09:49

glöm skåne idag..

• pepa

Medlem
    20 juli, 2004 vid 10:02

Jag kommer aldrig att glömma Skåne.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Det blåser i rågelund ,!!!! – Vakna !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.