Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det börjar bli kallt… omröstning!

• Det börjar bli kallt… omröstning!

Posted by dr-masse on 18 oktober, 2002 at 12:34

Som den etablerade klenfis jag är börjar surfprylarna i källarn snart se fram emot våren. Om inte annat är omröstningar och diverse annat här på konfen bevis nog för att kvicksilvret börjar krypa neråt.

Så, för att på fredagen slita er, och mig, ifrån era oerhört viktiga uppgifter tänkte jag pigga upp med en liten omröstning… 😉

Så – över till den kanske största frågan inom vår sport… (spänningsmusik, tack!)…

Surfa På!

ian replied 22 years, 2 months ago 5 Members · 4 Replies
  • 4 Replies
  • skywalker

Member
    18 oktober, 2002 at 13:00

Det måste vad det med skorna smirk.gif

• anders_hoffman

Member
    18 oktober, 2002 at 13:10

Jepp tror jag med, för jag behöver fortfarande en timme för att få av dom men så e jag ju bara nybörjare oxå!! wink.gif

• ola_p

Member
    18 oktober, 2002 at 13:30

det mesta stämmer ju!!
    Men kanske:
    “Han är en vandrande väderstation som utklassar SMHIs förmåga och samlade statistik” Självklart! tongue.gif
    “Hans bräda är värd mer än hans samlade bohag” Fast utrustning kanske hade stämt bättre…
    “Han byter utrustning oftare än vad en genomsnittsperson borstar tänderna” Klockrent… smile.gif
    “Han kan namnen på hälften av alla i världscupen men har ingen aning om vem som är statsminister” Jo, men bara hälften?!?

tycker jag…

• ian

Member
    18 oktober, 2002 at 14:32

det var änna svårt att välja confused.gif

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det börjar bli kallt… omröstning!

You must be logged in to create new discussions.