Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det där med våtdräkt igen

• Det där med våtdräkt igen

Publicerad av billie på 5 juni, 2009 vid 08:17

Hur är det med Oneills våtdräkt Psycho2 dräkter. Är de till för vindsurfing eller kite eller är det typ multisport? Jag har hittat en 3/2 till väldigt bra pris.Är det samma passform som Nisse prydes dräkter som jag tycker passar min feta kropp bra.Det är alltid lika svårt att skicka efter om man är osäker på om det passar . Jag har även hittat en dräkt vid namn Nevin Mission för 650 kr . Någon som hört talas om den ?
    Dräkten är tänkt att användas sommartid.

endy svarade 15 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • bananen

Medlem
    5 juni, 2009 vid 09:14

Det är en mycket uppskattad dräkt blansd vindsurfare (Oneill PS2), speciellt för sin smidighet. Får man fråga var du hittade den? Är själv på jakt…

• endy

Medlem
    5 juni, 2009 vid 09:29

Psychon är en grym dräkt som passar för alla vattensport, passformen är väldigt god, har du frågor om storlek kan du höra med mig.

Antagligen hittad här http://www.vattensport.nu/ShowProduct.aspx?prodid=652
    Gamla dräkter från 2005/6 som köpts in från ett konkurs lager…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det där med våtdräkt igen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.