Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Det frossas!!!!!
-
Det frossas!!!!!
Publicerad av samhansson på 14 augusti, 2008 vid 20:52Det frossas i en hel dröös med bilder i bådå vind och vågsurf konfar, men i kitekonfen kommer inte så mycket som en dålig lågupplöst bild från dessa episka dagar fyllda med fina vågor. Istället pratas det om teknik, utrustning, väjningsregler, bygga brädor, nya grejor bla bla bla bla, tråk tjat, ååååå.
Görs detta bara för att få mig ur balans?
Är staten inblandad?
Kan OS ha ett finger med i spelet?Snälla hjälp innan jag går över till SUP.
skotten svarade 16 år, 7 månader sedan 14 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
{detta inlägg inklusive 30 högupplösta bilder har raderats av FRA}
-
Mat, upp med lite bilder nu. Ett litet smakprov pleeeaaase. Jag vet att du och Kenta var ute på nya äventyr!
-
ok, här kommer lite gamla slitna bilder… fetaste vågstället, några lines…..
-
Vi får väl tolka det som att de flesta av oss hellre åker än fotar. Men Mathieu har alltid en bild i rockärmen känns det som. Upp med skiten! Här kommer två högupplösta sexistiska bilder så länge också avslutar vi med lite eftertanke.
1. Att utnyttja en portugisisk manlig prostituerad är inget att skämmas för. På med våtdräkten och se oberörd efteråt bara så är det ingen som märker nåt.
2. En kille som kollar på en surftävling
3. Portugisiskt biologisk klocka (tiden går fort där nere). Kvart över två, till vänster. Tio över fyra, till höger.
-
@Yann 490564 wrote:
Mat, upp med lite bilder nu. Ett litet smakprov pleeeaaase. Jag vet att du och Kenta var ute på nya äventyr!
HaHAH! sorry men den här gången har jag faktiskt inga pix, Var på plats 8.00 men var tydligen på fel ställe, vinden var för mycket onshore, trodde att det skulle vrida… 15.00, hämtade jag Elin på dagis och gick hem…
några av Sourras bilder finns nu i alla fall på http://www.nordicsurfersmag.se
😉
/Mat -
Väntar på att syrran kommer hem från usa med ett superzoom objektiv till kameran så ska det nog bli lite bilder 😛
-
Då får man lasta på lite då…
Börjar med Sardinien… 2v med Don D, Anna, Malin o ludde
-
o lite bilder… går dock inte att posta större än 733kb filer…:(
-
Mera till Sam… Gotland trip med August crew.. Det blev 3/4 dagar surf dock inga kort på vattnet…. Hittade jordens fetaste spot, det får förbli secret inte ens en bild kan jag avslöja… Kan bara säga att det var 2 laguner som möttes så ena sidan med vågor och andra plattvatten, och galet vackert!!!
Se även vågen, det blåste typ 2m/s, kan bli jäkligt fint på nordligt!!
Sen hur Jesper satt still i 3tim får ni lista ut själva wiiiiiii
/Peter
-
Sjukt nice…
@pewe 490719 wrote:
Mera till Sam… Gotland trip med August crew.. Det blev 3/4 dagar surf dock inga kort på vattnet…. Hittade jordens fetaste spot, det får förbli secret inte ens en bild kan jag avslöja… Kan bara säga att det var 2 laguner som möttes så ena sidan med vågor och andra plattvatten, och galet vackert!!!
Se även vågen, det blåste typ 2m/s, kan bli jäkligt fint på nordligt!!
Sen hur Jesper satt still i 3tim får ni lista ut själva wiiiiiii
/Peter
Logga in för att svara.